omnia i900 bleutooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

clipjesmen

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
goeie dag ..
ik ben marc snoeren ;)
en ik heb een vraagje
ik heb pas geleden een omnia i900 gekocht en ik bleutooth headset mee gekregen alleen het nadeel is .. ik kan er geen muziek mee luisteren daar baal ik eigenlijk best wel van .. hebben jullie daar iets voor ??
groetjes marc snoeren

Krijg je wel verbinding tussen de apparaten? Heb je ze gekoppeld?? Kun je er dus wel mee bellen?

Krijg je wel verbinding tussen de apparaten? Heb je ze gekoppeld?? Kun je er dus wel mee bellen?

ja ik bedoel uuh .. ik kan er wel mee bellen .. ( dus ik kan de mensen wel horen )
ze zijn gekoppeld .. alleen ik zou er graag ook muziek mee willen luisteren en dat gaat niet

Waarschijnlijk wordt de verbinding pas 'opengezet' als er een telefoongesprek gestart wordt. Dan houdt het voor mij even op....

Waarschijnlijk wordt de verbinding pas 'opengezet' als er een telefoongesprek gestart wordt. Dan houdt het voor mij even op....

maar los van de telefoongesprekken
want die doen het wel ..
maar voor me mp3 bedoel ik of begrijp je me wel ..
dat ik als ik mp3 aan zet .. van me telefoon dat het niet door me bluetooth headset te horen is .. :D

of begreep je het al ??

groetjes marc

Volgens mij niet, maar ik kan me vergissen. Staat er niets in de manual?

Volgens mij niet, maar ik kan me vergissen. Staat er niets in de manual?

er staat nix bij manuals .. dat is maar beperkt
maar ik zou er toch graag mp3 er mee willen luisteren of weet u daar verder ook geen raad mee .??
groetjes marc

Nee, sorry, ik kan je niet verder helpen daarmee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan