On-line updating

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankgbosman

Verenigingslid
Lid geworden
20 jul 2002
Kan je met Dreamweaver een mogelijkheid creëren om on-line door derden je content te laten updaten. Een beetje zoals Contribute dat doet, maar dan GRATIS en zonder dat gedoe met ASP.

Okee, ik vraag veel voor weinig, maar ik zou heel blij zijn als iemand dat nu eens wist. :cool:

eww der zijn zat PHP CMS scripts / systemen te vinden, google er maar wat is op, CMS+PHP ofzo :)

heb je daar geen lekker makkelijke progje voor, zoals eWedEditPro, maar dan gratis en ietsjes makkelijker

wil je html updaten of php scripts?

ik heb namelijk zelf een CMS systeem geschreven (in actie: www.yourforum.nl) waarmee ik online HTML aanpas van de pagina's (WYSISYG)

Ziet heel goed uit! Complimenten. Ik wil html dynamisch updaten via een systeem waarmee gebruikers on-line hun inhoud kunnen updaten. Ik master bv. deze pagina en ik wil graag dat mijn klanten deze pagina's kunnen aanpassen (geen meta-aanpassingen natuurlijk) via internet. Dus zonder een WYSIWYG-prog op hun pc's te hoeven installeren (zoals bij Contribute wel moet). Ik hoop dat je me begrijpt en dat je me kan helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan