On/OF switch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyke

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
hoi,
ik ga een soort bench test maken om mijn mobo op te leggen, nu het is een oudere waarvan ik een beetje met de video kaart wil gaan klokken.
het bord is een m2n (ja redelijk oud) nu normaal druk je op de voorkant van de case op de knop die aangesloten is op je moederbord om hem op te starten.
nu ik ga hem uit zijn kast leggen dus die knop is weg en er staat geen powerknop op het bord zelf( zoals bij vb een asus rog fzo).
wat moet ik dan doen ? een oude kast slopen voor een knop of kan ik ze kopen ?

Ladyke

Makkelijkste is inderdaad uit een oude kast de knop te halen en die aan te sluiten. Je kan het ook zelf maken als je handig bent met solderen. Gebruik hiervoor een tuimelschakelaar, die weer terug naar de beginstand springt.

ik kan wel solderen , maal dan zit het nog in de connecties op het bord he,
heb aan het zien geweest op amazon , daar kost zoiets 4 euro maar de verzendkosten dan ook 4 dus eigg zonde.
henb ook iets gezien van het circuit met een metalen pin "kort te sluiten (zoals de schakelaar zou doen)"

Zou lekker een oude kast opzoeken en de knop daaruit halen. Heb je ook een stekker om de schakelaar op het moederbord aan te sluiten. Ik heb in het verleden voor mijn casemod die tuimelschakelaars gebruikt, maar dan wel uit oude kasten stekkertjes gehaald, om op het moederbord te kunnen aansluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan