onbegonnen werk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marvy

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2000
hallo ,
bedoeling is een muziek-systeemtje te maken voor in de living via wireless lan

TFT -scherm tegen de muur en dan

dacht ik : ik neem een moederbord met onboard sounds , lan ,vidieokaart en plaatst dat in een zelf gemaakt case van multiplex zodat het ook plat is en tegen de muur kan
nu de eigenlijke vraag : is dit mogelijk om dit systeem te laten werken zonder dat er een toetsenbord cd-rom aangesloten zijn
zijn er dunne voedingen...
koeling ... ?

zien jullie andere grote problemen

ten eerste. hoe krijg je software zonder een cd-rom op je hdd. ten tweede. hoe krijg je je pc aan (en dus je programma) zonder muis of toetsenbord. ten derde. een plexiglas kast is wel mogelijk. er staan op internet genoeg knutselplekjes om dat te realiseren. maar waarom geen pc kast verborgen in een kast waar je tft opstaat? kun je alles kwijt en is wel zo makkelijk bij enige problemen. succes

Ben er weinig van op de hoogte, maar een touchscreen zou mooi zijn voor hetgene jij wil maken... Marktplaats???

waorom geen draadloos toetsenbordje (+ eventueel muisje) gebruiken?
Voeding ook gewoon uitbouwen en in meer platte behuizing plaatsen(wel ff uitkijken wat je doet hoor!)
cd-rommetje erin en gaan met de banaan....

73' Erkah

Mischien is dit een oplossing kost wel wat, maar dan heb je ook wat :D

Groeten Oossie

ja ik wou er een cd-rom enzo op aansluiten natuurlijk tot dat de software geinstalleerd is ..maar of de PC dan nog gaat opstarten ..zonder toetsenbord al niet denk ik ! draadloos is dus al een goede oplossing ..bedieningen wou ik al doen via een handheld mouse :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan