Onbegrepen bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkrooseboom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Bij het opstarten van 'n PC (Dell - XP) krijg ik altijd het volgende bericht. Wat ik dan wegklik en verder m'n gang kan gaan. Kan dit kwaad? Wat kan dit te betekenen hebben?

Kan entrypoint van procedure GetArmadilloVariable niet vinden in DLL bestand sdinfo.sdp

dat heeft met het programma spyware doctor te maken dus misschien ff verwijderen en de pc opnieuw opstarten

Welkom bij Helpmij.nl

Bij het opstarten van 'n PC (Dell - XP) krijg ik altijd het volgende bericht. Wat ik dan wegklik en verder m'n gang kan gaan. Kan dit kwaad? Wat kan dit te betekenen hebben?

Kan entrypoint van procedure GetArmadilloVariable niet vinden in DLL bestand sdinfo.sdp

En laat even weten of het verwijderen zin heeft gehad :)

zelfde probleem

En laat even weten of het verwijderen zin heeft gehad :)

Ik heb opeens hetzelfde probleem, ben via google hier terechtgekomen.
ik ga spyware dokter eraf gooien en zal wel even laten weten of dat de oorzaak was!

oei, als ik hem wil verwijderen via software krijg ik de melding: the uninstall logfile C:\program files\spyware docter\unins000.dat is in a format not recognized by this version of the uninstaller. Cannot uninstall.

eh... wat nu?

Laatst bewerkt:
Je zou het programma opnieuw kunnen installeren. Veel programma's bieden aan om het programma te herstellen of eerst te verwijderen als ze een reeds geinstalleerde versie tegenkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan