Onbegrijpelijke vastlopers met games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Asunder

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2007
Hallo,

Ik zit met een zeer irritant probleem, iedere keer bij het spelen van welke game dan ook krijg ik na een tijdje of soms gelijk altijd de zelfde "er is een fout opgetreden en moet afsluiten" error.
Het enige wat ik kan doen is alleen op sluiten klikken en kom dan weer keurig in windows, ik heb werkelijk waar alles maar dan ook alles gecontroleerd. Dan moet je denken aan;

Hardware, geheugen (hagelnieuw, memtest gedaan en is goed)
Videokaart, wordt slechts 55 graden en is ook goed
Spyware + malware gescanned, virusscan etc etc etc.

Ook heb ik gekeken of bepaalde besturingsprogramma's met elkaar botsen, maar volgens mij is ook dat niet het geval.
Ik ben ten einde raad.........

Als iemand enig idee heeft, mijn dank is groot!

Groetjes!

Laatst bewerkt:
Hoi,

alles gecontroleerd.......heb je ook de laatste drivers van je grafische kaart geinstalleerd?
PC verder schoon, zowel softwarematig als hardwarematig? Geen stof op je ventilatoren?

Grtz.

Hoi,

Nee dat is het frustrerende, alles klopt.
Ik heb inderdaad ook de laatste drivers geïnstalleerd en vorige week voor de zekerheid nog afgestoft.

Windows geeft ook regelmatig herstelt te zijn van een ernstige fout.

probeer het spel opnieuw te instaleren .

Dat zou het niet mogen zijn, want dan mag hij al zijn games opnieuw installeren.

@Asunder,

Heb je toevallig PC Wizard op je computer? zoniet, download het hier (directe download)

Ga dan gamen, en waarneer het spel vastloopt de temperaturen van je systeem even checken, dit kan namelijk ook wel eens 't probleem zijn (Kan ook zonder stof wezen.)

Als alles gewoon normaal is, probeer de games eens in compatibiliteitsmodus te draaien. rechtermuisknop snelkoppeling game --> compatibiliteitsmodus (sorry als ik het verkeerd zeg, heb zelf engelse windows) --> Windows XP voor als je vista draait, draai je xp probeer het dan met windows 98

Als het dan nog problemen levert. Zeg het maar even dan ga ik nog wat verder brainstormen :)

Hoi,

Compatibiliteitsmodus helpt helaas niks. Wordt het alleen maar minder van. De temperaturen zijn ook dik in orde, ik moet er namelijk even bij zeggen dat deze errors vaak in het menu voorkomen van een game.

Bijvoorbeeld bij race driver GRID kan ik gerust mijn race rijden, maar zodra de race klaar is en hij terug moet naar het hoofdmenu geeft hij een foutmelding.....

Hoi,

Compatibiliteitsmodus helpt helaas niks. Wordt het alleen maar minder van. De temperaturen zijn ook dik in orde, ik moet er namelijk even bij zeggen dat deze errors vaak in het menu voorkomen van een game.

Bijvoorbeeld bij race driver GRID kan ik gerust mijn race rijden, maar zodra de race klaar is en hij terug moet naar het hoofdmenu geeft hij een foutmelding.....

je weet toch dat je geen illegale spellen mag hebben :p

en indd bij een vorige post van iemand.. Game opnieuw installeren.. er hoef maar 1 verkeerd bestandje te zitten omdat je zoveel processen had draaien.. dat iets fout is geinstalleerd grtz

Laatst bewerkt:
heb 2 jaar geleden ook eens gedonder gehad met mn oude pc, en dit lijkt er erg op.

uiteindelijk heb ik toen xp opnieuw geinstalled. ok, je bent, met alle drivers en troep 2 tot 3uur bezig, maar, dan heb t probleem op zeker opgelost, (ervanuit gaande dat dus alles in orde is zoals je zegt).

goed, je moet alles weer installeren,maar, persoonlijk install ik zelf 1 a 2 keer per jaar xp opnieuw. er gaat niets boven een geheel schone pc, zeg ik altijd maar.

anders zou ik took niet weten, sorry.
succes in ider geval, want, dit is echt super waardeloos!

kun je misschien wel ons je specs vetellen, wat voor processor, video kaart en geheugen heb je?

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan