onbekend netwerk??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Modem en router stroom er af, na 5 minuten modem opstarten, daarna router. Ook in Apparaatbeheer kijken of er geen geel teken bij je netwerkkaart staat.

kan niet

mijn lan kabel is aangesloten op de router dus met modem kan ik niks moet ik nu alleen de router uitzetten ??????:shocked:

Yes, en zet 'm maar na 10 minuten weer aan.

werkt niet

ik heb het geprobeerd maar het werkt niet ik heb hetzelfde probleem
iemand andere ideen???:shocked:

Als het niet helpt probeer dan een nieuwe driver op te halen en te installeren voor je netwerkkaart.

Misschien hier, ik heb even voor je gegoogled
http://welcome.hp.com/country/nl/nl/support.html?jumpid=reg_R1002_NLNL
Als je merk/model/type invult, moet je ergens komen.

Maar voor je gaat rommelen eerst wat basale vragen:

1. Heb je wel eens eerder een computer gehad?
2. En had je daarop internet met een kabel en deed het internet het?
3. Heb je deze laptop gloednieuw binnen?
4. Zit daar een schijfje bij met drivers en heb je die geïnstalleerd? Overigens kunnen die verouderd zijn, bestemd voor Vista bijvoorbeeld en niet werkend voor W7

Laatst bewerkt:
Heey, ik heb hetzelfde probleem

ik heb een hp dv3 2250 laptop met windows 7, maar geen internet
er staat dat de computer verbonden is met een onbekend netwerk, en dat dit netwerk een openbaar netwerk is, net als de print screen van het eerste bericht. De laptop is wel verbonden met de draadloze netwerkverbinding SpeedTouch77D372, maar heeft beperkte toegang.
ik heb dat ding al 3 keer gereset, en 3 keer de stekker eruit getrokken en heel lang gewacht. Hij doet het nog steeds niet.
ik heb net de driver opnieuw geinstalleerd en dat werkt ook niet.

heeft iemand een oplossing?

Bij de speedtouch zit volgens mij een cd, waarmee je op een nieuw apparaat de verbinding moet regelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan