onbekend proces?

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo17

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Hallo,

Sinds gisteren heb ik wat problemen met internet, ik ging in taakbeheer kijken en kwam het volgende proces tegen (highlighted):

2a99quw.jpg

Google geeft bij mij geen resultaten. Als ik het proces beeindig dan wordt de browser ook afgesloten, als ik dan een nieuwe start staat er gewoon iexplore.exe als proces. Als ik op de betreffende bestandnaam zoek in mijn computer krijg ik 2 resultaten: 1 bestanden in C:windows/system32 (.exe) en 1 in C:/windows/prefetch (.pf)

Die bestanden heb ik al 2x verwijderd, maar ze komen weer terug.

Wat is dit voor bestand? Waarom sluit mijn internet soms af? Moet ik een log plaatsen oid?

Ik zou hem lekker laten staan als hij in die mappen staat. Hij hoort duidelijk bij je browser dus waarom wil je hem weg hebben?
Krijg je nog foutmeldingen als je browser afsluit?

Ik zou hem lekker laten staan als hij in die mappen staat. Hij hoort duidelijk bij je browser dus waarom wil je hem weg hebben?
Krijg je nog foutmeldingen als je browser afsluit?

Nee, ineens, boem, alle pagina's afgesloten. Was voorheen nooit en dat proces heb ik ook nog nooit bij taakbeheer zien staan.

Ik krijg ook ineens af en toe een pop-up uit het niets, had ik voorheen ook nooit.

:confused:

Doe inderdaad voorlopig even wat Bertus zegt. Log kan altijd nog.

Dit was het resultaat:

2cfbjoo.png

Geen verband met het oorspronkelijke proces waar ik het over had.

Ook op de plusjes geklikt om de details op te vragen.

Dit was het resultaat:

2cfbjoo.png

Geen verband met het oorspronkelijke proces waar ik het over had.

Rommel op je PC dus.
Verwijderen die handel en eens kijken hoe je PC nu loopt. Wel eerst opnieuw opstarten na het verwijderen.

Ook op de plusjes geklikt om de details op te vragen.

Ja, volgens mij niets mee te maken.

Ze staan nog quarantined, dit waren ze:

6rsx3q.jpg

Om 16:00 en 17:00 kreeg ik weer vanuit het niets een pop-up met reclame en was het proces ineens weer actief.

Rommel op je PC dus.
Verwijderen die handel en eens kijken hoe je PC nu loopt. Wel eerst opnieuw opstarten na het verwijderen.

Had ik vanmiddag even geen tijd voor, ze staan nu quarantined, ik ga het nu doen.

Inmiddels gedaan en het bestand/proces staat er nu nog steeds tussen.

Laatst bewerkt:
dan een hijackthis logje plaatsen op deze site,hoe en wat staat op die site
www.hijackthis.nl

Ik ken de logjes, maar ik heb er gisteren en vandaag geen last van gehad en het proces is ook niet meer actief. Ik wacht even af, als het probleem weer opduikt meld ik me weer, bedankt voor de hulp vorlopig :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan