onbekende apparaten in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
342
Ik heb een Acer laptop , de huppeldepup 7520, in reparatie. De harde schijf moest vervangen worden na een val. Na veel geschroef en gepeuter die harde schijf vervangen en Windows Vista geïnstalleerd met een gewone oem dvd, met de licentiecode op de laptop. Ding draait als een zonnetje, alleen....bij apparaatbeheer hebben we 4 vraagtekens en een uitroepteken van niet geïnstalleerde drivers. Het uitroepteken staat bij de video-multimediacontroller. Welk een apparaat dit is, we komen er niet achter, videokaart is het niet, webcam en geluidskaart ook niet, die zijn allemaal geïnstalleerd. De vier vraagtekens staan bij onbekende pci apparaten. We hebben alle drivers die bij de laptop horen van de Acer site gedownload en zo goed en zo kwaad als dat ging geïnstalleerd, maar die 5 dingen blijven op niet geïnstalleerd staan.
Ik heb Everest en HW info32 er op losgelaten om te bekijken wat voor apparaten er nog in zitten die geen driver hebben, maar nee, geen apparaten zonder drivers te vinden. De laptop werkt ook naar behoren, het staat alleen zo slordig die 5 apparaten zonder driver. Die dingen weghalen kan wel, maar als je Vista herstart ziet hij ze weer en probeert ze weer opnieuw te installeren. Hardwareherkenning uitzetten is geen optie omdat als de eigenaar er een printer, harde schijf o.i.d op aan wil sluiten deze dan ook niet herkend wordt.

Wie heeft wel vaker met dit probleem te maken gehad in Vista en heeft het opgelost?
 
Er zit dan denk ik niks anders op dan ALLE drivers van de acer site te halen en te installeren. Uit eigen ervaring weet ik vaak dat dat het modem is of vaak ook de cardreader of infrarood. Die vergeet ik zelf ook wel eens :)

Snel even gekeken, voor XP, Vista en Win 7 zijn alle drivers te downloaden. Moet lukken :thumb:
 
Als je goed gelezen had, had je kunnen lezen dat alle drivers van de ACER site geïnstalleerd zijn :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je alle goede drivers geinstalleerd had had je nu geen uitroeptekens.Dus schijnbaar gaat er toch iets niet goed!!
Kijk eens naar exacte type laptop en welke vista versie je erop hebt ook 32 of 64 bits kan verschillen mss.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan