Onbekende bestandsindeling ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Berichten
254
Maar wellicht niet voor de lezers op dit forum. Is dit met een of andere player af te spelen of niet? (zie bijlage)
 

Bijlagen

  • naamloos1.jpg
    naamloos1.jpg
    66,2 KB · Weergaven: 93
Laatst bewerkt:
deze zijn nog steeds in gepakt je zal winrar moeten gebruiken voor het uitpaken.
en dan zien of het dan leesbaar is voor je speler of anders zal je een codec moeten down,
loaden er voor.
 
thanx 4 reply
Okej, de rar bestanden uit de gecomprimeerde lijst (bijlage uit post #1)uit laten pakken door Winrar. Ik heb er twee Avi-files eruit weten te toveren die prima beeld opleveren maar zonder geluid :(
Doe ik iets fout?
 
G-spot verteld me dat ik de juiste codecs heb. Heb verder ook nog nooit problemen gehad met geluid zoals nu het geval is. Kan het nog ergens anders aan liggen?

Ik gebruik momenteel deze codec-pack maar da's zoals gezegd volgens mij het probleem niet.

ps. Ben momenteel dezelfde film aan het downloaden maar deze keer niet via torrent. De sample verraad nu al dat deze wel geluid heeft. Ik geloof dat ik dus niet verder blijf hannesen met de eerste.. Nog dank voor de suggesties die wellicht later nogeens van pas komen.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan