Onbekende betandsvorm

Status
Niet open voor verdere reacties.

sys88

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2004
Hallo,

Ik heb een paar programma's gedownload. Sommige daarvan staan in een bin en cue bestand. Die kan ik wel openen. Maar er zijn ook betanden die op een manier zijn ingepakt die ik niet ken. (zie bijlage)

Wie weet hoe ik deze kan openen. Of uitpakken en daarna naar een bin bestand kan zetten.

Groeten,

sys88

Laatst bewerkt:
Het betreft hier een met WinRar gesplitst en ingepakt NAV2005 bestand. Wat mij opvalt is dat bestandje nr 07 er niet bij is. Uitpakken zal dus niet lukken en je krijgt een foutmelding.

Dat is dan jammer. Weten jullie ook wat de andere bestanden zijn (zie nieuwe bijlage).

Wie weet hoe ik deze kan openen. Of uitpakken en daarna naar een bin bestand kan zetten.

Groeten,

sys88

Laatst bewerkt:
Als je 1 rarbestand opent en hem vervolgens uitpakt worden ook bestanden/gegevens uit de overige bestanden gebruikt (de overige rarretjes en andere bestanden)

Dus gewoon 1tje aanklikken en uitpakken.
Wat betreft het uitpakken van een Cue of Bin Bestand kan je dat het beste doen met IsoBuster.

Suc6

Geplaatst door Bern@rd
Het betreft hier een met WinRar gesplitst en ingepakt NAV2005 bestand. Wat mij opvalt is dat bestandje nr 07 er niet bij is. Uitpakken zal dus niet lukken en je krijgt een foutmelding.

007 is er wel, staat als eerste links boven met het kladblok icoon. Ik denk sys88 geprobeerd heeft dit bestand te openen met kladblok en vergeten is aan te geven dat dit niet altijd gebruikt moet worden om .007 bestanden te openen.

Laatst bewerkt:
Bedankt mensen, het eerste probleem is opgelost ik heb het eerste bestand 01 geopent met WinRAR. En daarna uitgepakt naar een map. Toen kwam er een .bin en .cue bestand. Ik weet wel hoe ik deze naar een cd-rom moet kopieren.

Maar ik heb nog een heel vreemde map gedownload met andere typen bestanden (zie bijlage 2). Iemand een idee hoe je die moet uitpakken??

Groeten,

sys88

Laatst bewerkt:
Ga eens in je verkenner naar >extra >mapopties >tabblad weergave >haal daar het vinkje weg bij 'extensies verbergen voor bekende bestandstypen'
Je zal zien dat ze dan in één keer allemaal weer een keurig opvolgend nummer krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan