onbekende cd .................?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard69

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Beeldbestanden via Internet kopieer ik (soms) naar CD (omdat ik een CD-brander heb op mijn PC, en geen DVD brander). Die CD speel ik af op mijn DVD-speler. Gaat altijd goed (muziek, beeld/geluid). Echter, nu probeer ik een bestand op een CD te branden en krijg ik van mijn DVD-speler 'te horen/lezen' : " onbekende CD ".................????!!!
Het bestand wat ik wil branden is van het type: "Audio-/video-bestand van windows media". Veelal brand ik mp3, mpeg etc., wat wel goed gaat..

Oplossing:..................:(

gerard69 zei:
Beeldbestanden via Internet kopieer ik (soms) naar CD (omdat ik een CD-brander heb op mijn PC, en geen DVD brander). Die CD speel ik af op mijn DVD-speler. Gaat altijd goed (muziek, beeld/geluid). Echter, nu probeer ik een bestand op een CD te branden en krijg ik van mijn DVD-speler 'te horen/lezen' : " onbekende CD ".................????!!!
Het bestand wat ik wil branden is van het type: "Audio-/video-bestand van windows media". Veelal brand ik mp3, mpeg etc., wat wel goed gaat..

Oplossing:..................:(
Omzetten is de oplossing. Het is heel logisch dat WMV niet lukt op je DVD-speler. Het is een bestandsformaat waar een dvd-speler geen weg mee weet. Je moet je WMF dus omzetten naar een ander formaat, bij voorkeur MPEG.

Hiervoor heb je een video converter nodig en die dingen zijn niet gratis....

James :)

James007 zei:
Omzetten is de oplossing. Het is heel logisch dat WMV niet lukt op je DVD-speler. Het is een bestandsformaat waar een dvd-speler geen weg mee weet. Je moet je WMF dus omzetten naar een ander formaat, bij voorkeur MPEG.

Hiervoor heb je een video converter nodig en die dingen zijn niet gratis....

thanks James!!
hoe kom ik gratis aan een video converter (free ware...)

maar toch, bedankt! weet ik hoe het zit in ieder geval
:D

Tmpeg is een aanrader, buiten het feit dat deze geen wmv aankan, anders had ik hem al laaaang aangeraden...:p
Gratis bestaat zoiets gewoon niet :(

James007 zei:
Tmpeg is een aanrader, buiten het feit dat deze geen wmv aankan, anders had ik hem al laaaang aangeraden...:p
James,
nogmaals bedankt voor je snelle reactie
nog 1 vraagje, welke nederlandse site biedt ze aan tegen de laagste prijs en hoogste kwaliteit...???

typisch een vraag van een nederlander......:D

Ow liefje die ken ik...
videoconverter.png

En je krijgt gratis reclamesoftware op je pc :love:

NIET DOWNLOADEN

mumzel zei:
ik roep al niks meer :confused:
Niet te naïef zijn in deze harde wereld mumz, een full converter gratis.... daar zit altijd iets achter.... of in...in dit geval sponsors. En dat is niet goed.
Dus dit programma is misschien niet je beste gil ooit :D

Maar vooral blijven roepen hoor;) :love:

James007 zei:

En waarom kan mijn tmpgenc wèl .wmv converteren naar mpeg dan? :confused:
Of is dat ook zo een verschil tussen de plus en de gratis versie?
(of mis jij een codecje?)

Laatst bewerkt:
Sarvo zei:
En waarom kan mijn tmpgenc wèl .wmv converteren naar mpeg dan? :confused:
Of is dat ook zo een verschil tussen de plus en de gratis versie?
(of mis jij een codecje?)
wmv naar mpeg.... vaag... het kan. Ik ga er niet over discussiëren, probeer het, het is mogelijk.

Dat is helemaal niet vaag... video is video, zolang je de juiste codec hebt, vertaalt tmpg het wel naar mpeg, (behalve mpeg4 (apple/mac/quicktimezooi en .3gp werkt ook niet) dat is net zoiets als een .bmp openen en dan opslaan als jpeg, alleen dan heel snel achter elkaar. Een film is niks meer dan een serie foto's die met 25 stuks per seconde getoond wordt, zodat het lijkt te bewegen.

feitje:

Wist je dat als een schildpad tv kijkt, het beeld zo snel gaat voor het beest dat het net ffwd lijkt en als een vlieg naar dezelfde tv kijkt het net een langzame diavoorstelling lijkt?

@ vraagsteller: test het even :)

De relevantie met de schildpad snap ik niet:rolleyes: :p

De schildpad heeft er ook niks mee te maken, evenmin als dat de vlieg er iets mee te maken heeft, maar ik vond het gewoon leuk om er even bij te zetten, schoot me ineens te binnen, aangezien we het over films/video hebben... :D

Laatst bewerkt:
Sarvo zei:
De schildpad heeft er ook niks mee te maken, evenmin als dat de vlieg er iets mee te maken heeft, maar ik vond het gewoon leuk om er even bij te zetten, schoot me ineens te binnen, aangezien we het over films/video hebben... :D

Verder alles ok?

In feite is alles naar alles om te zetten natuurlijk.. Als je maar het juiste 'vertaal'programma hebt.

XP_PC zei:
Verder alles ok?

In feite is alles naar alles om te zetten natuurlijk.. Als je maar het juiste 'vertaal'programma hebt.

ALLEMAAL BEDANKT VOOR DE MOGELIJKE OPLOSSINGEN, ALTERNATIEVEN ETC!!:confused:

gerard69 zei:
ALLEMAAL BEDANKT VOOR DE MOGELIJKE OPLOSSINGEN, ALTERNATIEVEN ETC!!:confused:
Probeer tmpeg even en zet je caps lock uit aub.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan