Onbekende fout opgetreden, installatie wordt afgebroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mvnl

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2006
Berichten
100
Deze foutmelding krijg ik dus keer op keer al na een paar seconden, wanneer ik mijn "Sims de complete collectie" probeer te installeren...
Leuk en aardig, maar een half jaartje terug deed ie het nog prima, en aan onbekende fouten valt erg weinig te doen...
Dus: is er een manier om er achter te komen (aanmaken van een log oid??) waar zo'n onbekende fout vandaan kan komen??

Een enkele maal krijg ik overigens ook deze foutmelding:
Kan een ondersteuningsbestand
C:DOCUME~1MaartelLOCALS~1Temp{F2527115-B8BF-4FDB-B5DA-5AADFB7C13E1}_IUSER.DLL voor de installatie niet installeren.

Toegang geweigerd.
 
Ik zou je willen aanraden het volgende te doen:
  • Download en installeer CCleaner, zoals beschreven in deze handleiding. Doe vervolgens stappen A en B uit diezelfde handleiding.
  • Vervolgens raad ik je een programma aan dat door Boeing737 is voorgesteld in enkele recente vragen. Het heet Windows Installer Cleanup Utility en je kunt het hier downloaden. Als je het programma éénmaal geopend hebt via Start >> Programma's, kun je eens kijken of er een regel staat gelijst waarin het problematische programma voorkomt. Zoja, klik op die regel en druk je vervolgens op Remove.
    Theoretisch kan er dus in de lijst die het programma maakt, de regel "Sims de complete collectie"staan. Klik deze aan en druk op Remove.
  • Herstart je pc en probeer opnieuw de installatie uit.
 
raar

iik heb gedaan wat je zij maar hij staat niet in die lijst plz help:(
 
Ik had dezelfde fout en heb dat hersteld door het volgende te doen:

start->uitvoeren-> type: "regedit" (zonders "...")->druk enter

ctrl+f en type: sims.

hierdoor zoek je in het register naar iets van de sims. let goed op den aam en kijk uit dat je uitsluitend ALLEEN dingen van de sims verwijderd en neit andere dingen van windows waar toevallig ook dat woord in voorkomt zoals "simsun".

LETOP! bij verkeerd gebruik kan je je besturingssysteem dusdanig beschadigen dat hij onherstelbaar is en niet meer op kan starten!!! kijk dus uit met wat je verwijderd!

maar als je (zoals mij) alleen de dingen van de sims complete colletie verwijderd en je computer daarna opnieuw opstart en de map verwijdert kan je hem daarna opnieuw instaleren en zul je niet meer de foutmelding moeten krijgen!

suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan