onbekende fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathy

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
Berichten
28
Mijn vader zijn hotmail komt ook toe in outlook express 6(6.00.2800.1123 en de PC draait onder Windows 98)
Nu heeft hij daar een aparte folder waar alle spam toekomt.
Als ik die emails wil verwijderen en ik klik wat te snel (dus muis op verwijderen houden en blijven klikken tot alles weg is, zoals ik thuis doe) dan geeft hij altijd een fout: "er is een onbekende fout opgetreden" en dan moet ik altijd OK klikken eer ik verder kan.
Ofwel moet ik de mails trager weg klikken, maar vermits hij er makkelijk tot 100 per week krijgt, duurt dit nogal lang.

Heeft er iemand een idee hoe dit komt? Thuis gaat dit zonder problemen en ik heb ook Win98 en OE6.. en hoe ik het kan verhelpen!

Groetjes
Nathalie
 
Klein gokje, heb je cookie beheer al eens op totaal geen cookies accepteren gezet.
Korte uitleg, elke keer als je een email aanklikt dan wil er nog wel eens een verwijzing inzitten naar een site, dat zie je niet maar de cookies van die site worden wel geplaatst op de HD, nu als je dus te snel verwijderd en de pc krijgt niet de kans zijn bewerking van cookies af te maken dan krijg je een foutmelding, helaas geeft windows 98 niet aan wat er fout is.
Ik denk zomaar dat als je in Windows zou zeggen dat er totaal geen cookies geaccepteerd mogen worden dat het probleem verholpen is.
 
Poort 0????? maar goed, vreemde melding, nog niet eerder gezien, waarschijnlijk toch omdat je inderdaad te snel wilt, ik kan ook geen andere oorzaak bedenken, sorry daar heb je weinig aan.
 
Heb ik inderdaad niet veel aan :( Maar toch bedankt voor de moeite, kan het eventueel zijn omdat mijn vader zijn hotmail ook laat binnenkomen op zijn outlook??
 
Ook ik heb OE 6 en een hotmailaccount; volgens mij heb je nog twee opties:

1. Eerst via IE naar Hotmail en daar met twee muisklikken al je spam van de server verwijderen. Pas daarna de rest van de mail in OE synchroniseren.

2. In OE>Hotmail instellen dat "Grote hoeveelheden e-mail" niet gesynchroniseerd mogen worden. Ook dan zal je regelmatig op de server zelf de spam moeten verwijderen.
 
nanette,

Daar vreesde ik al voor :(
Het was erg handig alles op OE te laten komen, maar ja, mijn vader vergeet toch altijd die "grote hoeveelheden mail" weg te doen, dus dan zal ik het maar om de week is doen op de server eh!
Heb jij trouwens hetzelfde probleem als je te snel weg wil klikken? Het zou handig zijn als je alles in een keer weg kon doen, gelijk bij "verwijderde items" eh!
*zucht* wat ingewikkeld toch allemaal eh!
 
nanette,

Daar vreesde ik al voor :(
Het was erg handig alles op OE te laten komen, maar ja, mijn vader vergeet toch altijd die "grote hoeveelheden mail" weg te doen, dus dan zal ik het maar om de week is doen op de server eh!
Heb jij trouwens hetzelfde probleem als je te snel weg wil klikken? Het zou handig zijn als je alles in een keer weg kon doen, gelijk bij "verwijderde items" eh!
*zucht* wat ingewikkeld toch allemaal eh!
 
Ik gebruik zelf altijd methode 1, dus hoef ik niks meer weg te klikken in OE . . .

Je kunt ook het filter in Hotmail zó instellen dat alleen mail van contactpersonen wordt toegelaten. Nadeel is dan wel dat je nieuwe contacten steeds (van te voren!)handmatig moet toevoegen. Voordeel is dat je géén spam meer krijgt.

Evt een nieuw (gratis) hotmailadres nemen met bv. j4ns3n ipv jansen scheelt ook al een hoop spam, mits je dat nieuwe adres niet overal op internet achterlaat.

Verder zijn er ook programma's als Mailwasher en zo, die spam scheiden van je gewone mails, maar daar heb ik geen ervaring mee.
 
Das dus het probleem eh, mijn vader heeft een hotelletje en de reservaties komen toe op hotmail, dus hij kan de beveiliging niet zetten op alleen accepteren van contactpersonen...:(

Tja, ik zal er mee moeten leven da ik trager moet klikken zekers ;)
Maar ik denk dat ik ga doen zoals je zegt, de mail op de server verwijderen, zal veel vlotter gaan.

Als iemand toch nog een oplossing weet?

Groetjes
Nathalie
 
Maar een eigen hotel, een email adres bij hotmail???? heeft de ISP geen email adressen? vast toch wel, dat is ook meteen iets wat veliger.
 
Jjw,

ISP das de provider niet? Hij heeft wel een e-mail adres bij telenet hoor. Maar toen ie pas de zaak overnam had hij nog geen computer en hij moest natuurlijk wel via e-mail bereikbaar zijn, vandaar een hotmail adres (kon ik dan nakijken elke dag bij mij thuis) Natuurlijk heeft hij in die tijd bij verschillende site's enz zijn e-mail moeten ingeven en ook eerste klanten hebben vast nog het hotmail adres. Vandaar dat hij na een tijd niet opeens kon veranderen naar een ander e-mail adres. Aan nieuwe klanten enz wordt wel het nieuwe adres gegeven.
Maar vermits er hier en daar nog is een belangrijke e-mail binnensluipt op hotmail, kan hij het hotmail adres niet wegdoen.. :p

Is maar een klein hoteletje hoor, geen holiday inn :)

Groetjes
Nathy
 
Hallo, selecteer in die map één mailtje ga dan naar bewerken>alles selecteren en dan op het kruisje klikken. Alles in één keer weg. Tenminste naar de verwijderde items.
 
Sorry ja dat is de provider, ik bedoelde ook alleen maar te zeggen dat ik dat nog niet eerder had gehoord, het was zeker niet bedoeld als minachting, alleen maar dat een hotmail adres vrij gevoellig is voor allerlij vreemde zaakjes door derden zoals vol stoppen met virussen, veel spam ontvangen en zo.
Vandaar de vraag.
 
@JWW
Ik weet niet waar jij je negatieve kijk op Hotmail baseert; ik heb twee gratis accounts daar en ben er zeer tevreden over. Nog nooit een virus opgelopen en op mijn "privé"-account ook nog nooit spam.
Hotmail scant in- en uitgaande mail gratis met McAffee en weert met toenemend succes ook spam.

Natuurlijk is verstandig omgaan met je mail en je adres wel een eerste vereiste, maar dat geldt niet alleen voor hotmail . . .
 
Petje,
Ga ik zeker is proberen! Dat zou een hele hulp zijn als het werkt! Vrijdag ga ik naar mijn vader en laat het dan zeker weten!

Nanette,

Ik heb inderdaad ook geen problemen met mijn hotmail! Krijg zelden spam en virussen worden er inderdaad tussenuit gehaald!
Mijn vader daar in tegen wordt overladen met spam, mijn ventje hier ook. Hangt gewoon af waar je naartoe surft denk ik ;)..hehe
 
Als je tijdens het klikken op het kruisje de 'shift' knop ingedrukt houdt zijn ze in één keer weg. Ze komen dan niet in de verwijderde items.

P.s. dit zijn overigens windows functies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan