onbekent netwerk ( alleen lokaal )

Status
Niet open voor verdere reacties.

daimydefruyt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2011
Hallo,
ik heb sinds korte tijd problemen met mijn pc,
Om de zoveel tijd word ik verbonden met een onbekend netwerk ( openbaar ) en alleen lokaal, tot nu toe heb ik het steeds kunnen oplossen,
maar sinds gisteren heb ik dit probleem dus weer, maar ik vind nergens een oplossing, en alles wat ik ooit had geprobeert, werkt niet meer, ik hoop dat iemand mij kan helpen, ook nieuw deze keer is dat alle mediums zijn ontkoppeld.
Hopelijk helpt iemand mij

groetjes,
Daimy

Graag wat meer info...
Hoe heb je het tot nu toe altijd kunnen oplossen? En wat viel er eigenlijk aan op te lossen?

Onbekende netwerken kun je toch gewoon negeren? Je kiest toch wel voor je eigen netwerk? Of niet soms?

En over welke ontkoppelde mediums heb je het (Ik ben niet helderziend helaas)?

Heb je dan ook nog wel gekoppelde mediums?

Kortom - vertel eens kort en bondig wat nou eigenlijk het probleem is, en wat je precies hebt gedaan om het op te lossen?

Ik wil verbinding maken met mijn router, ik maak verbinding maar het is wel verbonden, maar met beperkte toegang, als ik dan kijk onderaan en ik sta op die 2 computers-logo, staat er onbekent netwerk ( openbaar ) alleen lokaal,
De oplossingen die ik hiervoor vond was in opdrachtprompt ( oftewel cmd ) als administrator te laten uit voeren, netsh winsock reset intypen, daarnet int ip winsock reset, en vervolgens de computer opnieuw op te starten, de mediums waar ik het over heb, is de info wanneer ik in opdrachtprompt ipconfig/all intyp.

Heb je het netwerk ook al uit je favoriete draadloze netwerken verwijderd?

Dat is het netwerk dat je automatisch koppelt... Staat aangevinkt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan