Onboard geluid op MSI KT3 uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo

Ik heb een msi kt3 ultra moederbord en ik wil mijn geluidskaart die daarop geintergeerd erop zit zo noemen ze dat dacht ik?,die uit zetten en er een sounblaster daarvoor in de plaats plaatsen,kan er iemand mij vertellen hoe je dat kan doen !?.En misschien weten jullie ook wel welke soundcard goed en toch betaalbaar is !

Je moet in je bios wezen maar maar precies weet ik niet .!
(ik heb een amd athlon 2.2 voor de zekerheid)

Alvast erg bedankt

Michael.J

Als het goed is kan je ze gewoon naast elkaar gebruiken. Wat is je budget voor een nieuwe geluidskaart?

Heb de titel aangepast, een titel bestaande uit je username zegt helemaal niets over het probleem...

antwoord

100 euro is zat denk ik daarvoor kan je wel iets knaps voor krijgen denk ik!

michael.J

Daarvoor kan je wel een Creative Audigy2 Player/Bulk krijgen.

vraagje

hallo again

Ik heb er niet Zo veel verstand van geluidskaarten maar wat kan je hiermee allemaal doen ik wil b.v in de toekomst een mixtafel en een keyboard erop aansluiten en uiteraard een microfoon ! zulke dingetjes dat zal je er wel mee kunnen hoop ik !!

Bedankt he voor alles!

Michael.J

Weinig verstand ervan en toch een mixtafel en keyboard aansluiten? :)

Maar om zulke zaken aan te sluiten zal je de Platinum-versie nodig hebben, die heeft een hele boel extra aansluitingen. Je betaalt er echter ook voor...

antw

hallo

weet je wat het is , ik wil gewoon knap spul en uitbreidingsmogelijkheden , als ik soms wat doe dan is dat weer niet goed dan weer dat ,je word er niet goed van en zodoende leert men ervan !

Maar platinum daar zal ik effe naar kijken bedankt he !

uitzetten(dat was gedeelte vraag) doe je inderdaad in de bios, heb namelijk zelf ook een kt3 ultra

gr. berry

antw

halllloo

Dat is echt een mooi he die Creative labs sounbl audigy ex..

Die ga ik halen maakt niet uit wat het kost haha!
bedankt ik ben er uit!!!

Michael.J

????

hallo

Nou heb ik deze lijst opnieuw bekeken maar er ie dus iemand die zegt dat je je geluidskaart toch in je bios uit moet zetten want hij heeft het zelfde moederbord!?

Nou weet ik het nog niet,kan er iemand mij uitleggen hoe het moet ( a.u.b )

Alvast erg bedankt voor je tijd !!!

Michael.J

in je bios ga je in het eerste menu naar "itergrated peripherals" dan zie je in het rijtje "ac'97 audio" staan
deze op disable zetten en klaar is kees.

gr. berry

nog effies!.

Creative Labs SoundBlaster Extigy retailHWS hoe is deze kaart vergeleken met die creativ audigy 2 player / bulk ....

kan er iemand hier iets over zeggen verschil hiertussen met euro,s is 47 euro , is toch wel de moeite waard!!!

Dus labs sounblaster is duurder dan die 2 player ...

graag jullie mening!!

Michael.J erg bedankt alvast!

De Extigy heeft dezelfde geluidschip als de Audigy (de eerste versie dus, niet de 2). De nadelen zijn echter dat hij via een (trage) USB-aansluiting werkt, het is dus echt niet de moeite als je geen laptop hebt.

Maar als je nog een mixtafel of instrumenten moet aansluiten, ga je echt beter voor een Audigy (2) Platinium (Ex).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan