onboard geluid stekker afgebroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazymurdock

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2010
hallo

ik heb een probleem de stekkertje van de geluid is afgebroken en zit in de geluidskaart :evil::evil::evil:
hebben jullie een idee hoe ik die eruit kan krijgen.

een nieuwe kopen is snel gezegd alleen voor mij een probleem ik hou maar 40,- over in de maand waarvan ik moet eten en drinken
vandaar dat ik het zo wil

of kan ik de uitgang veranderen?

ik heb een foxconn n15235 moederbord.

ik hoop snel een reactie te mogen ontvangen.

m.v.g
johnny

tja moeilijk verhaal, probeer eens met een spelt ofzo of voor een andere geluids kaart kan je ook bij je gemeente werf kijken, hier wil ook nog wel eens rommel tussen zitten die gewoon werkt ^^

ik heb mischien nog wel een kaartje liggen ik zal eens zoeken, moet je alleen de verzend kosten doen ;)

hij moet wel met vista kunnen.
en vriend van me is ook al aan het kijken die had het over een andere moederbord
moet dan alleen koelpasta regelen

Probeer 'm eruit te vissen met een pincet. Pas wel op dat je 't spul niet verbuigt, anders heb je er helemaal niks meer aan.

Kun je als je de kast openmaakt er niet aan de achterkant bij?
(Met spijkertje er weer uit drukken)

je bedoel dat stekkertje dat aan je luidspreker zit toch neem ik aan? omdat er 2 plastieke ringetjes (om het geluid te scheiden) tussen die stekkertjes zit, dus zijn die volgens mij niet massief, en kun je het proberen met een schroefje van 2 a 3 mm dikte er in draaien en het met een tangetje er weer uit trekken

ik zal het eens gaan proberen met een schroef
ik heb net van een vriend een anderemoederbord gekregen de 650i ultra moet alleen daarvan nog kijken of ik de proccesor qua socket en geheugen kan over zetten want anders doe ik dat en deze de container in
ja het stekkertje naar de luidspreker die is afgebroken en zit vrij diep

Laatst bewerkt:
Ik zou het niet met een schroef doen, dan verziek je de boel alleen maar intern.
Je hebt vast wel een magneet liggen ergens.
Of je kunt het kastmagneetje van een kastdeur losschroeven.
Zet dan je PC helemaal uit en van de stroom af, en houd de magneet tegen de plastic rand van de geluidskaart ingang.
Als de magneet sterk genoeg is, dan trekt hij het stekkertje er meteen uit.
Voorkeur ligt dus bij een kastmagneet (Trekkracht 3 - 5 kg).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan