Onboard geluidskaart wil niet.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Ik heb een pc met een MSI mobo, vroeger zat hier een sounblaster kaart in welke in verwijderd heb. Ik probeer nu de on board geluidskaart aan de praat te krijgen maar dat lukt niet. Ik het AC97 in de bios ge-enabled en de juiste drivers van deze site geplukt:

http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloaddetail&type=driver&maincat_no=1&prod_no=587

Maar toch wil het niet lukken, geen opstart geluid, systeemgeluiden of wat dan ook.
Al meerdere keren uit app. beheer verwijderd en opnieuw geinstalled.
Win xp pro met SPII.

Kijk eens bij eigenschappen van geluiden en audioapparaten in het configuratiescherm, wordt je geluidskaart hier ook weer gegeven, en staat het volume niet op dempen.

Kijk eens bij eigenschappen van geluiden en audioapparaten in het configuratiescherm, wordt je geluidskaart hier ook weer gegeven, en staat het volume niet op dempen.

Bedankt voor je antwoord, maar nee, niet gedempt en ja, zichbaar in app. beheer zonder vraag- of uitroeptekens.

Zitten je speakers in de groene of de zwarte aansluiting op je geluidskaart. :confused:

Hmm lastig....

Dus zowel de groene als de zwarte doet niets...?
Speakers zijn wel in orde?

Hmmm ik zie dat nvidia bij de chipsetdrivers ook audiodrivers heeft geinstalleerd. Dat moet haast wel een conflict geven. Ik zie alleen niet zo gauw hoe ik ze kan un-installen.....

Ook na een nieuwe windows installatie wil 't nog steeds niet lukken:confused:

Iemand nog een tip??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan