onboard video kaart vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat voor kaart raad je me aan ik wil zo rond de 100 euro kwijt zijn en wil hem het liefst in een winkel halen (bijv. my com, dynabyte, computerland..)

ik wou al vragen of erpcity bij kon springen:thumb:

op site zie ik alleen melding over directagp

kon er nog niet helemaal wijs uit worden hoe je situatie in je kast is.

duss......

De meeste IBM moederboards uit die serie hebben een AGP slot [bruin slot] direct links van de processor. Dit slot staat iets verder naar achteren dan de drie witte PCI slots die daar weer naast zitten....... Of je er een fatsoenlijke videokaart in kwijt kunt [fysiek] blijft een vraag [voor mij] omdat je ook nog met die [typische IBM] dwarsstaande [verticaal op het moederboard] uitbreidingskaart zit... mogelijk past de koeling van de GPU daar niet tussen.... [of je moet een z.g. "silent" kaart zonder fan nemen]

Kijk even in de kast wat bij jou de situatie is.......

ok ik ga nu ff kijken laat je nog wel weten of zien wat ik vind.

Ik dacht dat je ze hier even naar de site zou uploaden [web kwaliteit foto <100k].... [via "beheer bijlagen"]

Laatst bewerkt:
zo te zien dus alleen pci

ja sure?

en dan nu waar het omdraait enig idee wat voor video kaart ik zou moeten halen?

dit zijn de criteria:

- TV-out
- niet meer dan 130 euro
-redelijk krachtig (ik verwacht er niet van de beste, nieuwste of mooiste spellen te spelen maar 8mb is echt niet mee te werken)
- en ik wil em graag bij mycom, dynabyte of computerland halen (in iedergeval nieit bestellen via internet)

Yo Thanks y'all !

Laatst bewerkt:
of je hebt niet alles op de foto gezet:D:D

ik zie geen bruin slot(agp)

alleen 3 witte waarvan 1 bezet

je moet ff zoeken of je een (waarschijnlijk bruin) slot kan vinden op je moederbord waar agp bij staat. hij ziet er iets ander uit qua groote dan de pci sloten. als je namelijk een agp slot hebt heb je al een veel grotere keuze qua videokaarten.
Pepijn

je moet ff zoeken of je een (waarschijnlijk bruin) slot kan vinden op je moederbord waar agp bij staat. hij ziet er iets ander uit qua groote dan de pci sloten. als je namelijk een agp slot hebt heb je al een veel grotere keuze qua videokaarten.
Pepijn

ik post zo meer ik ga em nu weer openen en foto's maken (van alle kanten)
tot later

Pepijn

topic al goed gelezen???:confused:

Dit is een zeer afwijkend moederboard dan dat van het IBM M50 model dat ik bij een Canadese moboboer had gevonden..... Bovendien is het model geheugen ook afwijkend [en beide slots zijn gevuld, dus je zult moeten vervangen]... dit leidt dan tot een andere site om het spul aan te schaffen: http://www.geheugen.com/memory/IBM/...8190._8413._8414._8415-xxx)_uitbreidingen.htm

Deze zou erin [moeten] kunnen.... http://www1.nl2.conrad.com/scripts/...c=X&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1

Maar of je daar veel mee opschiet...... Heeft wel 256 Mb eigen geheugen....

Die link werkt niet zo prettig...... Deze bedoel ik: Zotac 5200 256MB grafische kaart PCI

Laatst bewerkt door een moderator:
topic al goed gelezen???:confused:

ja ik heb de topic goed gelezen en ik vond geen agp slot op zijn foto´s maar ik zag niet het hele moederbord dus ik wou het ff beter zien...
en je hoeft btw niet de hele tijd zo onaardig te doen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan