alainscherphuis
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jan 2008
wat voor kaart raad je me aan ik wil zo rond de 100 euro kwijt zijn en wil hem het liefst in een winkel halen (bijv. my com, dynabyte, computerland..)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meeste IBM moederboards uit die serie hebben een AGP slot [bruin slot] direct links van de processor. Dit slot staat iets verder naar achteren dan de drie witte PCI slots die daar weer naast zitten....... Of je er een fatsoenlijke videokaart in kwijt kunt [fysiek] blijft een vraag [voor mij] omdat je ook nog met die [typische IBM] dwarsstaande [verticaal op het moederboard] uitbreidingskaart zit... mogelijk past de koeling van de GPU daar niet tussen.... [of je moet een z.g. "silent" kaart zonder fan nemen]
Kijk even in de kast wat bij jou de situatie is.......
Kom op! Ik ben zeer nieuwsgierig!
zo te zien dus alleen pci
of je hebt niet alles op de foto gezet
ik zie geen bruin slot(agp)
alleen 3 witte waarvan 1 bezet
je moet ff zoeken of je een (waarschijnlijk bruin) slot kan vinden op je moederbord waar agp bij staat. hij ziet er iets ander uit qua groote dan de pci sloten. als je namelijk een agp slot hebt heb je al een veel grotere keuze qua videokaarten.
Pepijn
je moet ff zoeken of je een (waarschijnlijk bruin) slot kan vinden op je moederbord waar agp bij staat. hij ziet er iets ander uit qua groote dan de pci sloten. als je namelijk een agp slot hebt heb je al een veel grotere keuze qua videokaarten.
Pepijn
ik post zo meer ik ga em nu weer openen en foto's maken (van alle kanten)
tot later
topic al goed gelezen???![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.