jurrian-kaput
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jul 2006
Ik ben in het bezit van een Biostar h55 HD moederbord. Mijn bedoeling is om de HDMI uitgang te gaan gebruiken er is alleen 1 probleem. Mijn beeldschermen ondersteunen alleen vga dus heb ik de vga en dvi poort van de Radeon D5570.
Heb al gelezen dat je vga dvi en hdmi niet alle drie tegelijk kunt gebruiken op een videokaart.
Nu is het de bedoeling dat mijn onboard video kaart 1 van de poorten overneemt want heb daar ook vga dvi en hdmi op zitten.
Het volgende probleem is ik kan niet mijn onboard videokaart inschakelen of gebruiken.
Het meest logische is dat het komt doordat er een videokaart in zit.
Wie kan mij van dit probleem af helpen, want wil graag mijn hdmi uitgang gebruiken om de pc aan te sluiten op mijn tv.
Dus hoop dat er iemand een oplossing heeft.
Heb al gelezen dat je vga dvi en hdmi niet alle drie tegelijk kunt gebruiken op een videokaart.
Nu is het de bedoeling dat mijn onboard video kaart 1 van de poorten overneemt want heb daar ook vga dvi en hdmi op zitten.
Het volgende probleem is ik kan niet mijn onboard videokaart inschakelen of gebruiken.
Het meest logische is dat het komt doordat er een videokaart in zit.
Wie kan mij van dit probleem af helpen, want wil graag mijn hdmi uitgang gebruiken om de pc aan te sluiten op mijn tv.
Dus hoop dat er iemand een oplossing heeft.