csshunter
Meubilair
- Lid geworden
- 4 aug 2009
Hoi Broertjuhhh,
Ad nieuw 1
"Windows XP verliest binnenkort zijn ondersteuning" > Dat valt nogal mee (vindt een verwoed Win XP-SP3 gebruiker alhier): "Ondersteuning voor Windows XP wordt beëindigd op 8 april 2014." zegt Microsoft. En het is al zoveel keer uitgesteld, dus wie weet...
Eigenlijk op elke pagina!
Beter geoptimaliseerd voor zoekmachines:
Zie ook de pagina Richtlijnen voor webmasters van Google.
Met vriendelijke groet,
CSShunter
_______
PS: Ik begrijp dat je de downloads als service aan de bezoeker wilt aanbieden. Maar zelf zou ik nooit een programma downloaden van een andere site dan van de makers: je weet nooit wat ze er in gestopt hebben (en dat gebeurt maar al te vaak).
Bovendien is bij de site van de makers zelf altijd de meest recente versie te vinden (met updates, patches, enz.), bij andere sites moet je dat maar afwachten (vaak lopen ze behoorlijk achter, maar dat zie je niet).
Kortom: ik denk dat de links naar de sites van de cleaners genoeg zijn, en dat je de eigen downloads best achterwege kunt laten.
=======
PS2:
Deze is ook wel aardig: De-beste-trefwoorden-voor-je-website, met vervolg in nummer #7 en uitgebreide verhandeling in #8 van dat topic.
Ad nieuw 1
"Windows XP verliest binnenkort zijn ondersteuning" > Dat valt nogal mee (vindt een verwoed Win XP-SP3 gebruiker alhier): "Ondersteuning voor Windows XP wordt beëindigd op 8 april 2014." zegt Microsoft. En het is al zoveel keer uitgesteld, dus wie weet...
- Voor een php-afteller Google men: google.nl/search?q=php+count+down
[*]Maar het lijkt me eigenlijk vroeg genoeg om op 1-1-2014 met aftellen te beginnen (of rond de kerstvakantie van 2013).
Eigenlijk op elke pagina!
- De meta-tag voor de keywords speelt geen rol bij de Google-ranking, maar baat het niet dan schaadt het niet.
- De meta-tag voor de description is wel belangrijk: dat wordt in de Google resultaten-pagina het toelichtende zinnetje dat onder de link staat (zoals hier).
- De meta-tag voor de robots (zoekmachines) is ook relevant: pagina indexeren en links volgen.
- Belangrijk is dat de description voor alle pagina's verschilt, en zo specifiek mogelijk is voor de pagina waar ie in staat. Dat geeft dan specifieke trefwoorden, waar de Google-zoeker op kan zoeken.
- Geen html-errors = daar kan de Google-bot dan niet over struikelen.
- Herhaling van de voor een pagina belangrijke trefwoorden: zowel in de <title> en in de meta-description als op hoofdpunten (kopregels h1, h2, subtitels, enz.) in de tekst. Hoe meer synchroon dat loopt, des te eerder zal de Google-bot denken: "Hé, dat vinden ze een belangrijk woord, daar zal de pagina waarschijnlijk wel over gaan." > met een hogere ranking voor die trefwoorden tot gevolg.
- Een goede pagina-structuur met kopregels is ook behulpzaam.
- In feite: een en-en beleid!
HTML:
<head>
<title>Download Cleaners</title>
</head>
<body>
<p class="center">:: Cleaners ::</p>
<b>Ccleaner.</b><br>
Ccleaner verwijdert Cookies, de webbrowser geschiedenis, lijst van recent geopende bestanden, ...
... enz.
<b>Comodo System Cleaner.</b><br>
Hoe langer je de computer gebruikt, hoe meer rotzooi zich opstapelt in je systeem. Comodo System Cleaner mest de stal uit ...
... enz.
HTML:
<head>
<title>Gratis PC-cleaners: download-tips voor systeem-schoonmaak en verwijderen van malware</title>
<meta name="description" content="Gratis PC-cleaner programma's: download-tips voor systeem-schoonmaak en verwijderen van malware." />
<meta name="robots" content="index, follow" />
</head>
<body>
<h1 class="center">:: Download PC-Cleaners ::</h1>
<h2>Tips voor gratis PC-cleaner programma's: voor systeem-schoonmaak en verwijderen van malware.</h2>
<h3>Ccleaner</h3>
<p>Ccleaner verwijdert Cookies, de webbrowser geschiedenis, lijst van recent geopende bestanden, ... </p>
... enz.
<h3>Comodo System Cleaner</h3>
<p>Hoe langer je de computer gebruikt, hoe meer rotzooi zich opstapelt in je systeem. Comodo System Cleaner mest de stal uit ...</p>
... enz.
Met vriendelijke groet,
CSShunter
_______
PS: Ik begrijp dat je de downloads als service aan de bezoeker wilt aanbieden. Maar zelf zou ik nooit een programma downloaden van een andere site dan van de makers: je weet nooit wat ze er in gestopt hebben (en dat gebeurt maar al te vaak).
Bovendien is bij de site van de makers zelf altijd de meest recente versie te vinden (met updates, patches, enz.), bij andere sites moet je dat maar afwachten (vaak lopen ze behoorlijk achter, maar dat zie je niet).
Kortom: ik denk dat de links naar de sites van de cleaners genoeg zijn, en dat je de eigen downloads best achterwege kunt laten.
=======
PS2:
Deze is ook wel aardig: De-beste-trefwoorden-voor-je-website, met vervolg in nummer #7 en uitgebreide verhandeling in #8 van dat topic.

Laatst bewerkt: