onderdeel op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

solotalent

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
hallo,

ik wil graag een onderdeel op mijn website plaatsen. Het moet er als volgt uit zien:

een tekstvak of iets (waarvan de grootte aanpasbaar is) rechtsonderin wil ik dan op volgende kunnen klikken, en linksonderin op vorige om zo een stuk of 6 stappen te genereren.. iedere keer moet er dus een nieuw scherm met een stap tevoorschijn komen.

hoe creëer ik dit het eenvoudigst (en vooral het mooistwant het ook wil ook wat he)

ST

Ga naar google en zoek daar naar PHP codes

Succes!

Laatst bewerkt:
bedankt! maar hoe heet hetgene waar ik naar zoek? want ik vind allemaal benamingen op de websites maar ik heb dus geen idee welk soort script of php er op lijkt? ik denk wel dat ik het aan moet passen maar ik heb geen idee nu....

Dan moet je gaan zoeken of je ergens `` formulier '' ziet staan en als je dat hebt gevonden, zie je vanzelf de instructies, als het niet lukt stuur met dan een mail info@naudjanssen.tk

Vriendelijke groet,

Naud Janssen

Kun je niet gewoon 6 losse pagina's maken met linkjes ertussen? Dat klinkt als de makkelijkste oplossing en dat kun je stijlen zoals je wilt.

Die 6 losse pagina's lijken me inderdaad het meest handig, ga ik proberen! Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan