Onderdelen Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcel ICT

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2008
Beste lezers,

Omdat de processor van mijn oude computer is overleden heb ik besloten om een nieuwe computer samen te stellen.
De behuizing, hardeschijf en dvd-brander gebruik ik van mijn oude computer.

Nu heb ik er toch een aantal vragen over:
- Heeft deze voeding genoeg kracht voor deze setup?
- Zou ik hiernee vlot de nieuwste games mee kunnen spelen zoals: Call of Duty MW2?

Link:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...234412]=1&product[251552]=1&product[207293]=1

Laatst bewerkt:
De OCZ StealthXStream 500/600 watt zijn maar iets duurder en zullen ook genoeg Watt leveren voor je PC.
En 28 Ampère is inderdaad erg zwak voor een 550 watt voeding. Mijn 430 watt Antec levert nog 33 Ampères.

Dan moet je ook echt minimaal de Straight Powers nemen. De Pure Powers zijn niet super krachtig.

Nieuwe link geplaats in begin topic, kan iemand mij vertellen of deze voeding wel ók is, want ik heb niet zo'n verstand van amperes.

Update:
Nieuwe link geplaats met andere processor, en hardeschijf aan de configuratie toegevoegd.

Wat is het verschil tussen de f2 en de f3?

Haha, om die 2 euro maak ik geen probleem, is er een verschil tussen die van XFX en Sapphire?

onder andere de gemiddelde vertraging, maar er is ook een groot verschil in snelheid: 5400tpm f2, en 7200tpm f3. Misschien zegt dit niet zoveel voor jou, maar laat ik het maar op houden dat je wel het verschil in snelheid kan merken (waarbij de f3 dus beter is)

De Sapphire heeft een miniscule mindere snelheid, maar dit is niet merkbaar. Ook zijn de overclock mogelijkheden bij de Sapphire wat minder. Mocht je dat toch willen kan je natuurlijk die van XFX kiezen.

Laatst bewerkt:
onder andere de gemiddelde vertraging, maar er is ook een groot verschil in snelheid: 5400tpm f2, en 7200tpm f3. Misschien zegt dit niet zoveel voor jou, maar laat ik het maar op houden dat je wel het verschil in snelheid kan merken (waarbij de f3 dus beter is)

De Sapphire heeft een miniscule mindere snelheid, maar dit is niet merkbaar. Ook zijn de overclock mogelijkheden bij de Sapphire wat minder. Mocht je dat toch willen kan je natuurlijk die van XFX kiezen.

Bedankt voor de uitleg, over de videokaart heb ik nog een vraagje: hoe kan ik dit opzoeken voor elke videokaart?

Bedankt voor de uitleg, over de videokaart heb ik nog een vraagje: hoe kan ik dit opzoeken voor elke videokaart?

Gewoon even bij specificaties kijken de verschillen.

Of gewoon naar reviews zoeken op Google,of versus reviews,zoals ik had gevonden door in te typen: "Sapphire 5770 vs XFX 5770" ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan