• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

onderdelen uit verschillende grafieken samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

conpom

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
:D Hallo,

Vooraf gesteld: ik ben nogal bleu op het gebied van excel. 'k Heb me een "rotje" gezocht maar kon 't niet elders vinden.
Mij is de vraag gesteld of ik bepaalde onderdelen uit verschillende grafieken (die ook in verschillende documenten staan) kan samenvoegen in een nieuwe grafiek. Ik zal 't proberen uit te leggen: ik heb documenten met daarin gegevens en grafieken van een bepaald jaar en het is de bedoeling dat een aantal van deze gegevens in een nieuwe grafiek worden samengevoegd om zo de getallen over een aantal jaren te kunnen vergelijken. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben en dat de vraagstelling niet al te dom is....;)
groetjes,
Conpom

Dit kan zeker wel en is geen probleem.
Is het een idee om eerst een nieuwe tabel aan te maken met die gegevens en daar een grafiek van te maken?

Heb je anders misschien een voorbeeld, is zo onduidelijk hoe de indeling van alles is!

Ik voel me nu echt heel dom... :oAls ik probeer een bestand mee te sturen krijg ik te horen dat 't bestand ongeldig is. ('t gaat om een excel 2000 bestand)

Haha heeft niks met DOM te maken.
Excel bestanden kan je niet uploaden, dat is dus dom;)

Moet je het bestand even Zippen!

Kijk er morgenvroeg meteen naar!

't Wordt morgenavond, want 's morgens roept "de Baas", bedankt alvast (ik voel me al een beetje minder dom!!) :rolleyes:

Hi Timmisch,

Zie bijgaand voorbeeld. 't Is de bedoeling dat ik de verschillende onderdelen uit beide grafieken in een nieuwe grafiek kan plaatsen, dus bijvoorbeeld poli 2003 en poli 2004 in één grafiek etc.
ik hoop dat 't duidelijk genoeg is...
groet,
Connie:rolleyes:

Bijlagen

Om een grafiek te maken heb je ook tabellen nodig waar je ze van maakt. Kan je in je voorbeeld ook die tabellen opnemen?

Hi,

't Was me teveel gepuzzel, een collega die meer verstand van excel heeft heeft 't overgenomen. Maar bedankt voor 't meedenken zover,
groet,
Connie:o

Oke geen dank voor het helpen, mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!

Hi,
Als ik 't toch zelf op zou willen lossen komt er ook nog bij kijken dat ik dan misschien gegevens prijs moest geven die nog niet openbaar mochten worden. En je kan tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn, toch?
Toch bedankt en als ik nog een keer ergens mee zit, meld ik me,
groet,
Connie:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan