onderdelen worden automatisch geopend als u inlogt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DenotsNiaga

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
ik heb een macbook air die moet als hij opstart automatisch verbinding maken met 2 verschillende shares als hij opstart

nu kan ik met appeltjeK de verbinding maken en dat werkt goed,

maar als ik de share automatisch wil laten koppelen, onder accounts en dan inloggen
dan kan hij de eerste server niet vinden omdat hij nog geen IP van de access point gekregen heeft

als het lijstje bekijk dan pakt hij de eerste altijd niet
gewoon omdat hij nog geen verbinding heeft

de oplosssing zou in mijn ogen zijn als hij even een minuut wacht voor hij automatisch wil verbinden.
is er een mogelijkheid om dit te doen zodat hij geen foutmelding geeft na het opstarten.

(nu doe ik het handmatig en dan gaat alles goed)

ja zoiets bedoel ik

maar onder de reacties op deze site staat

Neal Tobochnik

December 6th, 2008 at 9:01 pm

Nice Program. One of my login items is a connect to server item. I was able to put the item itto delayed launcher but it did not connect. It would be nice if it did. Any ideas?

dus ik denk dat het niet gaat werken. en het is bij een klant n ik heb hier geen mac dus kan het niet zo makkelijk testen

Ik las het ook, maar heb even geen services om het uit te proberen. Wat er staat is dat je items aan delayedlauncher toevoegt, en die delayedlauncher in het startup lijstje plaatst. Misschien had hij dat niet goed gedaan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan