Onderelen via de post, gaat dat goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clashback

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Ik ben op zoek naar nieuwe onderdelen om een nieuw systeem samen te stellen, maar wat me opviel is dat zo'n beetje alle webshops onderdelen via TNT verzenden. Aangezien ze dat bijna allemaal doen zal het vast wel goed gaan, maar ik heb zelf ooit een blauwe maandag bij onze oranje vrienden gewerkt en daar wordt niet altijd even zachtzinnig met pakketten omgegaan.

Is het wel veilig om bijvoorbeeld een moederbord of harde schijf via de post te laten komen? Kunnen die wel tegen een stootje? Ik kan ze natuurlijk terug sturen als ze DOA zijn, maar dat kost weer een hoop tijd waar ik geen zin in heb...

De winkels bij mij in de buurt zijn allemaal veel te duur dus er zit voor mij eigenlijk niks anders op dan het te laten leveren via de post, maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen...

Ik heb veel slechte ervaringen met hardware van Packard Bell, maar dat lag niet aan de koeriersdiensten.

Grote bedrijven maken veelal gebruik van koeriersdiensten zoals, UPS en DHL, inderdaad webshop kunnen dat niet betalen, of het kost hen meer dan dat het opleverd.

Via de bovenstaande had ik nooit problemen.

Ik denk dat je het gewoon moet doen, als je slim bent stuur je gewoon een, mailtje of een opmerking met je bestelling mee of ze de verpakkingen wat extra op willen vullen (ik denk dat ze dat zoiezo al doen)

suc6 :thumb:

Grote bedrijven maken veelal gebruik van koeriersdiensten zoals, UPS en DHL, inderdaad webshop kunnen dat niet betalen, of het kost hen meer dan dat het opleverd.

Hoe verzin je het.....

@TS: bestellen en laten leveren via de post bij een webshop kun je gewoon veilig doen!

Soms kan je ook kiezen voor veilig verzenden. In principe hoef je je geen zorgen te maken dat je je onderdelen in meerdere stukjes terug krijgt. Het is meestal goed ingepakt.

Tja, ik moet het maar gewoon doen. Zoals ik al zei, ik heb niet echt andere opties. 'k Heb geen auto en met de trein is al helemaal niet te doen...

We zullen het wel zien, 't zal wel goed komen...

Dank! :thumb:

Als ik jou was zou ik het inderdaad gewoon bestellen en laten leveren door TNT ofzo!:thumb:
Ik heb zelf vrij slechte ervaringen met Ups:confused:, Als je er 3x niet bent kan je het pakket meestal op halen bij jou ''dichtbijzijnde'' Ups kantoor:rolleyes: Ik woon in regio Nijmegen en het dichtbijzijndse was Apeldoorn:eek: Dat was voor mij toch echt te verweg:p Toen kon ik volgens mij wle een nieuwe afspraak maken maar dat liep niet zo soepel:confused:

Maar das altijd, als je niet thuis bent, werkt het niet.

is meestal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan