Onderschrift toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HpLaptopUser

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2010
Berichten
58
Goedenavond,

Ik heb een probleem. Ik zou graag een onderschrift / handtekening standaard onder elke mail hebben.
MAAR

Het is me al gelukt om standaard tekst als onderschrift standaard te krijgen maar dit vind ik te simpel.
Voor mijn bedrijf wil ik het niet standaard maar exclusief hebben dus ook mijn logo en de hele poespas zou ik erbij willen krijgen.
Dus eigenlijk een soort afbeelding.

Hoe krijg ik dit voor elkaar dat ik mijn logo ook als onderschrift krijg?

Met vriendelijke groet,

HpLaptopUser
 
De mogelijkheid om een afbeelding in te voegen heb je niet?
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    60,3 KB · Weergaven: 414
De mogelijkheid om een afbeelding in te voegen heb je niet?

Nee dat klopt, bedankt voor uw reactie alleen dat plaatje het voorbeeld zo zijn mijn instellingen niet.

20090714_mail.jpg


Mijn instellingen zijn bijna exact hetzelfde als dit plaatje maar bij handtekening krijg ik wel deze opties. Alleen als ik bij bestand kies en dan zoeken in mijn mappen kan ik alleen HTML bestanden en TXT bestanden openen terwijl ik een afbeelding wil openen.

In hebt trouwens windows live mail op windows 7
 
Ik moet bekennen dat ik een scherm van Outlook postte, in de verwachting dat jij die optie van dat plaatje over het hoofd zou hebben gezien. Ik gebruik namelijk geen Windows mail en gokte erop dat het scherm er hetzelfde uit zou zien. Sorry, maar dan moet ik even passen.
 
Ik moet bekennen dat ik een scherm van Outlook postte, in de verwachting dat jij die optie van dat plaatje over het hoofd zou hebben gezien. Ik gebruik namelijk geen Windows mail en gokte erop dat het scherm er hetzelfde uit zou zien. Sorry, maar dan moet ik even passen.

Okey, nouja het was in ieder geval wel een nuttige tip mocht ik Outlook willen gebruiken.
Is er nou dergelijk veel verschil tussen Outlook en Windows Live Mail?

Iemand anders die het antwoord weet op mijn bovenstaande vraag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan