Onderste balk in IE is weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danz

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2003
Berichten
145
Het volgende is aan de hand.

Ik ben opeens mijn onderstebalk kwijt in IE waar je kunt zien dat hij download en waar je ook het icoontje ziet staan.
IE.JPG


Ik heb geen flauw benul waar ik dit moet zoeken.

Heeft er hier iemand enig idee? pls helpmij :thumb:
 
Zet in het menu Beeld eens een vinkje voor Statusbalk...;)
 
Zo hardstikke bedankt...hij doet het weer :) had al helemaal zoiets van ik moet proberen IE overnieuw te installen..

btw had er een img bij gedaan maar dat zie ik niet mijn bericht staan zodat het duidelijk was wat ik bedoelde want ik d8 het zal wel niet zo goed uitgelegd zijn..maar je begreep het ;)..hardstikke bedankt.


Ps. Ik zou niet weten hoe dit is gekomen.
 
Geplaatst door Danz
Zo hardstikke bedankt...hij doet het weer :) had al helemaal zoiets van ik moet proberen IE overnieuw te installen..

btw had er een img bij gedaan maar dat zie ik niet mijn bericht staan zodat het duidelijk was wat ik bedoelde want ik d8 het zal wel niet zo goed uitgelegd zijn..maar je begreep het ;)..hardstikke bedankt.

Graag gedaan.:thumb:

Ik zie trouwens wel een screenshot in je bericht staan.
 
Hoe kan het dat ik die niet zie dan?

Zou die niet goed staan ingesteld ?
 
Wel ja aan aangestipt middels je profiel/aanpassen van opties?:
Toon grafisch bijlages en code in berichten?
als je nee selecteerd komt er een hyperlink te staan.[/b]
 
Is dat alleen op Helpmij dat je geen plaatjes ziet?
 
Weet ik eigenlijk niet heb pas comp. geformateerd. ik kom hier nog op terug, moet nu weg.
 
Mijn eigelijke vraag op onderste balk in IE is weg is opgelost dus je kan deze topic sluiten..

De volgende vraag die in deze topic tevoorschijn kwam heb ik nu gesteld in de Feedback van deze site.


mvg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan