Ondersteund elke game 6 cores processor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvann

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2010
Hallo,

Ik denk dat de titel al genoeg zegt maargoed...
Ondersteund elke game 6 core processor?
Ik gebruik namelijk AMD phenom II x6 T1045 en gebruik hem vooral voor games maar ik vraag me dat dus af.

Hartelijk dank: Jvann :)

hoi....

Neen niet elke game gebruik die 6 cores.Zijn er sowieso niet zoveel.Wil niet zeggen dat een game het niet zou doen bij hoor als dat is wat je bedoeldt.

Voor games gebruik je vooral de grafische kaart. De processor doet er minder aan toe.

Aha, alle games werken nu zo ongeveer wel maar ik vraag af of ze nog veel beter kunnen werken...
En ik dacht dat de processor vooral de spelen snel afspeelt...
Maar als een spel niet alle 6 de cores gebruikt... zouw er dan wel een maniertje zijn om die wel te gebruiken.

En bedankt!

De grafische kaart zorgt voor het vloeiend afspelen van games. De beste manier om je pc prestaties op het gebied van games te verbeteren is een betere grafische kaart erin.

De grafische kaart zorgt voor het vloeiend afspelen van games. De beste manier om je pc prestaties op het gebied van games te verbeteren is een betere grafische kaart erin.

Deels mee eens, maar is toch wel degelijk ook afhankelijk van de prestaties van de overige onderdelen.

En een verdere manier om het te verbeteren is een SSD in je computer met daar je games op opgeslagen. Een ssd werkt namelijk als je een sata600 ssd hebt vaak iets van vijf keer zo snel dan een gewone hdd.

oke dan, maar ik ga geen zooi en alles kopen dus ik houw het maar hierbij.
Ik vind mijn videokaart (ATI RADEON HD 5450) wel best.

-afgehandeld-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan