Ondersteunende software PDA software??

Status
Niet open voor verdere reacties.

hinterglemm

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2007
Hallo,

Telkens als ik de software van TomTom navigator 5 op mijn pda wil installeren, krijg ik de volgende melding:

"Uw PC biedt geen ondersteuning voor het installeren van PDA software. Installeer deze ondersteunende software voordat u Setup opniew draait. Setup zal nu stoppen."

Deze melding krijg ik dus als mijn pda aangesloten is aan mijn pc en ik de software cd in de computer doe. Dit beeld verschijnt dan op de computer scherm tijdens de setup.
Wat is de oplossing? Welke ondersteunende software word hierbij bij bedoeld?

Met vriendelijk groet,
hinterglemm

Laatst bewerkt:
Het is altijd handig als je een probleem/vraag stelt je ook vemeld welke hardware je gebruikt in jouw geval dus ook even vermelden welke merk en typenummer PDA.

Het gebeurt maar al te vaak dat mensen een PDA een Smartphone noemen en een Smartphone een PDA. Veel software kan wel werken op de een maar niet op de andere. Voor TomTom geld hetzelfde. Voor een Smartphone heb je TomTom Mobile nodig en voor een PDA weer de gewone TomTOm.

Maar omdat je nog niet vermeld hebt wat je hebt kunnen wij daar geen antwoord op geven op dit moment.

Het is altijd handig als je een probleem/vraag stelt je ook vemeld welke hardware je gebruikt in jouw geval dus ook even vermelden welke merk en typenummer PDA.

Het gebeurt maar al te vaak dat mensen een PDA een Smartphone noemen en een Smartphone een PDA. Veel software kan wel werken op de een maar niet op de andere. Voor TomTom geld hetzelfde. Voor een Smartphone heb je TomTom Mobile nodig en voor een PDA weer de gewone TomTOm.

Maar omdat je nog niet vermeld hebt wat je hebt kunnen wij daar geen antwoord op geven op dit moment.

Het gaat om een PDA, merk 'Mio 168' Het is de gewone TomTom Navigator software en niet mobile oid.

Bij voorbaat vriendelijk dank!

Je dient ook nog software te installeren om de PDA met de PC te kunnen verbinden en zo software te kunnen installeren.

Voor XP dien je ActiveSych te installeren
http://www.microsoft.com/downloads/...34-6f7f-404d-a04b-dc09f8141141&displaylang=nl

Voor Vista dien je Windows Mobile Device Center 6.1 te installeren
http://www.microsoft.com/downloads/...F1-E46A-4A5F-A791-09F07AAA1914&displaylang=nl

Koppel je PDA los van je PC en installeer de software. Na installatie koppel je de PDA weer met je PC en wordt er een verbinding gemaakt waar je een aantal dingen kunt installeren. Nadat de verbinding goed gemaakt is nogmaals TomTom proberen te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan