Ondersteunt hij Dual Layer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Berichten
440
Ik moet iets branden van 7GB, daarom heb ik een Dual Layer nodig.
Nu vroeg ik me af of mijn brander, ATAPI DVD DC 16X8X5 , Dual Layer ondersteunt.. Weet iemand dit toevallig?
 
Google zegt dat hij Dual Layer ondersteund.

Dat vind ik knap...google kan "DC 16×8×5" niet vinden, iedere andere zoekcombinatie geeft heel veel risico op andere type/merken branders.

Om het met zekerheid te kunnen zeggen zal je toch echt het exacte merk en type moeten weten.
 
Dat vind ik knap...google kan "DC 16×8×5" niet vinden, iedere andere zoekcombinatie geeft heel veel risico op andere type/merken branders.

Om het met zekerheid te kunnen zeggen zal je toch echt het exacte merk en type moeten weten.

× is volgens mij gewoon X.. Maarja, waar kan ik het exacte type vinden? Moet ik hem daarvoor uit mijn PC halen of kan ik dat ook ergens anders zien? :)
 
Als je Nero hebt, dan kun je dat via de Infotool van Nero bekijken.
 
Thnx! Bij de info tool staat dat hij DL kan branden trouwens, dus ik denk dat de vraag is opgelost!

~Johan
 
Dat vind ik knap...google kan "DC 16×8×5" niet vinden, iedere andere zoekcombinatie geeft heel veel risico op andere type/merken branders.

Om het met zekerheid te kunnen zeggen zal je toch echt het exacte merk en type moeten weten.

Is toch echt zo, kijk maar op deze pagina naar het 3e resultaat.
http://www.google.nl/search?q=16X8X...&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

Daar staat toch echt dit:
The Firmware Page • View topic - ATAPTI DVD DC 16X8X5 I/O ERROR
- [ Vertaal deze pagina ]
13 feb 2007 ... I have just purchased a new dual layer dvd drive Atapi dvd dc 16x8x5 and stuck it into my computer the drivers loaded from windows without a ...
forum.rpc1.org/viewtopic.php?t=41292 - 16k -
 
Ik geloof best dat er in die resultaten staat dat het een Dual Layer brander is, maar dan heb je nog steeds geen zekerheid dat het dezelfde brander is. (sterker nog, heb hier een hele oude Toshiba CD brander liggen die ook 16X8X5 laat zien in het apparaatbeheer)

Maar goed, de vraag is al opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan