Ondertiteling loopt voor of achter :( ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zit wel drank drugs seks ect in dus dat hebben ze er niet uit geknipt

owjaa on geveer 450 kb per seconde mooie snelheid tenmiste had ik ook :)

hylke

Wow, ik heb er geen flauw idee van wat voor film het is, maar voor een Torrent komt íe griezelig snel binnen, kijk naar de bijlage en kijk vooral naar de snelheid waarmee 2 andere films aan het binnenlopen zijn.
Met de huidige snelheid zou ik 'm over ruim een halfuurtje binnen hebben.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    36,8 KB · Weergaven: 14
daarm d8 ik ook dat het een goede was :)

btw ( Saw iv :thumb: )

hylke

Na een Google zoekopdracht heb ik wel enig idee wat voor film het kan zijn. Dat verklaard ook wel je snelheid, waarschijnlijk erg veel seeders.:p

maar het rare is zo snel en geen cometaar enzo maar wel **** lang geleden ge uplaod

Ga even iets leuks doen en heb svp even geduld. Als de film met dezelfde snelheid blijft binnenlopen dan hoor je spoedig van mij (voor 21.30 uur),

Super :thumb:

dan kijk ik half 10 wel weer

Laatst bewerkt:
@applefaq : ps. ik ben pas 11 jaar, ik ga toch geen rare dingen zien hoop ik?

Ik download al héél erg lang van die door Crash geknipte site en in hooguit 3% van de gevallen komt zo'n snelheidsduivel voorbij. Da's dan even los van het aantal seeders
(leechers). De ervaring heeft mij geleerd dat dát niet altijd wat over de downloadsnelheid zegt / hoeft te zeggen.

Overigens nog 18.45 minuten en dan heb ik 'm.

Laatst bewerkt:
Nou ja, hij is toch al bijna binnen, dan kan ik net zo goed (mogelijk ?) iets zinvols zeggen over Torrents in zijn algemeenheid.

Kijk naar de bijlage en kijk vooral naar de waarde aan het eind van de pijlpunt. Dat is een héél rare en héél bijzondere waarde.

Ik schat dat ik van de enkele honderden films die ik op deze wijze heb gedwonload, er nog geen 3 zijn geweest waar deze waarde op 0 bleef staan tijdens het downen. Die waarde betekent dat ik als leecher helemaal niets upload en da's vreemd, héél vreemd (zeldzaam)

.............. nog 12.50 minuten............

[edit] ik vond onderstaand commentaar op het w w w [end edit]

2,0 [permalink] geplaatst op 16 mei 2009, 13:32 uurSlecht film..
Maar chickies!!!!(H)

WHOEHOEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    39,6 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Ok, de film is binnen:

- geen virussen
- geen spyware
- goede beeldkwaliteit (= prima kleurdiepte, de film is niet "geknepen" met Shrink)
- uitmuntend geluid,

conclusie : geen fake, maar een prima torrent. (zie screendump)

Als je wilt, kan ik ook nog wel even kijken of de subs synchroon lopen?

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    38,7 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Wat de ondertiteling betreft: je hebt gelijk, ook de versie die ik even heb gedownload liep achter op de sound. Met de door mij geadviseerde tool (zie bovenaan dit topic) heb ik de subs 2 seconden eerder laten starten en nu lopen de ondertitels 100% synchroon.

Ik heb dus de perfecte download hier op de machine voor je...................... maar ja, daar heb jij weinig aan.................

Waarom dacht je broer aan fake? Kijk naar de kleuren, luister naar het geluid, het is gewoon allemaal prima!

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    57 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
geen idee kan het wel even vragen ,

maar kun je mij vertellen hoe ik die ondertiteling 2 sec voor uitset

- welk programma

Mvg ,hylke

Ehh, LEES jij de berichten goed?

Ten eerste moest ik mijn subs 2 seconden naar achteren klokken EN in mijn allereerste bericht gaf ik je de naam van de tool, waar ik in mijn bericht van 21.49 uur NOGMAALS aan refereer EN waarvan ik notabene een screenshot plaats in datzelfde bericht van 21.49 uur.

oke heb et programma geinstaleerd en heb nog geen goede suptitle
heb je een linkje van jouw gedoanwlaode sub

en die 2 sec, kun je uitleggen hoe ik dat doe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan