Hallo Forum,
Onderstaande is een stukje uit een vba code. Er wordt hiermee een tabblad gemaild met als onderwerp: Week. Dit werkt allemaal goed, maar ik zou graag willen dat achter week het getal komt te staan wat ik heb staan in cel H6 van tabblad "weekoverzicht". Het onderwerp dat ik wil is dan: Week 9 (de 9 staat dus in Weekoverzicht!H6)
With Destwb
.SaveAs TempFilePath & TempFileName & FileExtStr, _
FileFormat:=FileFormatNum
On Error Resume Next
.SendMail "naam@provider.nl", _
"Week"
On Error GoTo 0
.Close SaveChanges:=False
End With
Wat moet ik dan aanpassen? Alvast bedankt.
Onderstaande is een stukje uit een vba code. Er wordt hiermee een tabblad gemaild met als onderwerp: Week. Dit werkt allemaal goed, maar ik zou graag willen dat achter week het getal komt te staan wat ik heb staan in cel H6 van tabblad "weekoverzicht". Het onderwerp dat ik wil is dan: Week 9 (de 9 staat dus in Weekoverzicht!H6)
With Destwb
.SaveAs TempFilePath & TempFileName & FileExtStr, _
FileFormat:=FileFormatNum
On Error Resume Next
.SendMail "naam@provider.nl", _
"Week"
On Error GoTo 0
.Close SaveChanges:=False
End With
Wat moet ik dan aanpassen? Alvast bedankt.