Opgelost Onderzoek image, explore image Aomei en Todo niet erg goed

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W11 Pro 25H2
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
In Aomei is het niet meer mogelijke om gratis individueel mappen en bestanden te herstellen via explore image, dit is pro geworden.

Dan ga ik naar Todo en daar kan het nog wel. Echter de mapherkenning//naam is lastig.
Zie afbeelding. Wat gaat hier niet goed?

Onderzoek image.jpg

Ik denk dat dit iets programma specifieks is. Misschien loont het om een Pro-abonnement te nemen, of een gratis vervanger te zoeken?

Je hebt zo te zien een backup gemaakt met het ene pakket en probeert die nu te lezen met een ander pakket.

De manier waarop een backup wordt opgeslagen is merk specifiek en niet universeel uitwisselbaar.

Dus eventueel een ander pakket selecteren en daarmee backups maken en teruglezen

Ik heb een e-mail naar Todo verzonden.
Norton Ghost was destijds het beste. Nog nooit een programma gezien die zo goed was.
Je hebt zo te zien een backup gemaakt met het ene pakket en probeert die nu te lezen met een ander pakket.

Nee, natuurlijk niet. Dat zou nooit gaan, immers ze hebben allemaal een specifieke extensie. Ik switch dus naar Todo en daar kun je wel in de image kijken maar krijg je onherkenbare namen.

Ik heb ontdekt hoe het moet. Je moet de file mounten en dan wordt die zichtbaar als schijf Z: en alles is leesbaar.

Antwoord van Todo ontvangen, terwijl ik de afbeelding heb toegevoegd, we begrijpen je niet en vragen details van het probleem. Nou, als je dat al niet begrijpt, wat begrijp je dan wel? Wie geeft nou in de praktijk mappen namen zoals op de afbeeldingen te zien zijn! Het is altijd hetzelfde liedje. Doen alsof je iemand niet begrijpt...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan