oneclickdownload opgeheven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

anita77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2009
ik download altijd films van oneclick download
als ik nu op de site klik krijg ik te zien
deze site is definitief opgeheven
weet iemand hier iets van
ik heb geen mail van ze gekregn of zoiets

mvg anita

Hallo Anita,

Wij lezen het ook net!!

Hoop het net! Heb eergisteren net weer betaald bij download2day voor de newsserver...

En tot 30 augustus bij one click ...

Groetjes
Dineke

hallo

ik heb net ook gelezen dat de site opgeheven is en ik vind het heeeeeel erg *knip*

maar ik denk het is vandaag vrijdag de 13e en misschien is het een grap. als dat zo is dan is het eeeeen heeeeeeeeeeel slechte grap.

maaar ik ga wel mijn geld terug vragen, en ik stur ze zo wel een mailtje!!!!
:mad::mad::mad::mad::mad:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ze ook al gemaild, maar ze reageren niet, helaas...

Wel heb ik via download2day de volgende tip gekregen: downloaden via : www.binaries4all.nl/ftd
Maar ja... dit is lang niet zo gemakkelijk als one click...

Geld terugvragen heeft geen zin denk ik... al klopt het dan niet dat zij op hun site vermeldden dat het allemaal legaal was...

Groeten
Dineke

zou er niet nog zo een site bestaan als oneclick?
ik vond het juist zo makkelijk

en ik vind het ook niet netjes van ze dat ze geen bericht hebben gestuurd
had ze kort geleden betaald

google eens naar "*KNIP" pak de eerste link de rest lijkt mij voor zich te spreken.

Laatst bewerkt door een moderator:
oneclickdownload

waar zijn ze gebleven zijn we weer beet genomen of wie kan het antwoord geven want zijn pas lid geworden.

wie kan ons meer vertellen

waar zijn ze gebleven zijn we weer beet genomen of wie kan het antwoord geven want zijn pas lid geworden.

wie kan ons meer vertellen

nee u bent niet beetgenomen, oneclickdownload is (was) een goed filmsdownload site. ne deed het ook echt. allen is het sinds vrijdag opgeheven.

nee u bent niet beetgenomen, oneclickdownload is (was) een goed filmsdownload site. ne deed het ook echt. allen is het sinds vrijdag opgeheven.

ben jij/u er allang lid van of geweest,hoe weet u dat dan dat deze zo goed was,ik kon er haast niks bij downloaden en kreeg ook al via mijn provider te horen dat deze site illegaal was,en dat dit op de site van oneclickdownload niets van te vinden was want het zou legaal zijn geweest volgens de website zelf.dus wat is er dan aan de hand?

en ik zie hier enkele mensen die net lid zijn geworden die ook niks meer kunnen

ben jij/u er allang lid van of geweest,hoe weet u dat dan dat deze zo goed was,ik kon er haast niks bij downloaden en kreeg ook al via mijn provider te horen dat deze site illegaal was,en dat dit op de site van oneclickdownload niets van te vinden was want het zou legaal zijn geweest volgens de website zelf.dus wat is er dan aan de hand?

en ik zie hier enkele mensen die net lid zijn geworden die ook niks meer kunnen

ik ben bijna een jaar lid en heb ook films gedownload het was een heel goede site. maar mijn abbonement zou in half april aflopen. maar de hele site is gewoon weg niemand kan er meer op.

hoi,

heeft iemand toevallig nog emailadressen van oneclick
want ik had net weer opnieuw betaald, en ik wil dan ook wel mijn geld terug. Waarom is het eigenlijk opgegeven, ik vond het juist zo handig. en baal er ook enorm van.
:evil:

Brein

Oneclickdownload is opgeheven, dit is definitief. Brein zit achter ze aan. Helaas krijgen we het geld niet terug, dit stond in hun algemene voorwaarden, dat ze er elk moment mee konden stoppen op het moment dat er een rechtzaak tegen hun aangespannen dreigde te worden.

Goed met het laatste bericht sluit ik deze topic, voordat mensen hier alternatieve download sites gaan plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan