Onedrive account verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lupus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lupus

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Oh wat mooi! En oh wat werkt alles toch snel en goed en bláá... Hoe langer er naast mij gewerkt wordt met Windows 10. Hoe meer mijn wederhelft er achter komt wat voor een bemoeizuchtig dan wel -ziek OS dit is... Het BEMOEIT ZICH ÉCHT O-V-E-R-A-L mee!

Zélfs in die mate dat er GEGEVENS zonder gevraagd te worden om toestemming (JAWEL!) op een 'Onedrive' cloud zijn geplempt door óf Windows, óf door Microsoft! Weet wel, dat er HELEMAAL nooit een Onedrive account door mijn wederhelft is aangemaakt! Maar er wordt dus wél data weggeschreven daar naartoe!

Wil je je info terug? Willen wij eerst dat je een Onedrive account aanmaakt, zodat wij kunnen zien wat jij uitspookt...

Die data gaat eraf! Linksom of rechtsom! En die Onedrive App gaat óók van het systeem, met wortel en tak!

Wie weet hoe je dat eruit 'sloopt'?

Aan De ABSOLUTE KEI Op Dit Forum... W10
Kon je geen beter titel verzinnen.:rolleyes:

Met OneDrive kunt u uw persoonlijke bestanden opslaan op één plaats, met anderen delen en openen vanaf elk apparaat dat verbinding heeft met internet.
Is dit niet nuttig misschien?

Is zelfde werkwijze, uit een andere bron ... het zal je dus wel lukken.

@DigiCafé, ik kan niet volgen wat bedoel je????, mijn link is totaal anders uw links. (en neen ,ik heb de lappen tekst van uw links niet gelezen, ik zou ook niet weten waarom, ik ben de topic starter niet.

Hoef je niet te lezen als je dat niet wil, maar je dan wel realiseren dat je reactie naast doel schiet ... geen probleem, maar wel verwarrend voor de TS

@Digicafe, ik weet nog altijd niet waarom jij op mij loopt te kakken. Uitleg graag.

ik kak op niemand ... ik zie alleen dat je reageert om mijn bericht, dat je niet zelfs niet hebt nagekeken wat dat bericht inhield en je antwoord er dus naast zit.
En dat meld ik gewoon.

Als jij dat kakken vindt, tja ... dan heb je een interpretatieprobleem. Meer valt daar niet over te zeggen.

Nog nooit ergens last van gehad maar ik gebruik dan ook dit voor de dagelijkse correspondentie:D

800px-selectric_ii_schrijfmachine.jpg

@ DigiCafe, mijn reactie in post #11 was voor TS en helemaal geen reactie op jou post, ik heb geen interpretatieprobleem, er valt wel degelijk iets over te zeggen,jij hebt blijkbaar een leesprobleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan