OneDrive icoon zie ik niet

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Weet niet of dit het juiste topic is, maar... De laatste tijd worden office bestanden niet meer gesynchroniseerd van laptop naar tablet en desktop computer. Office365

Ik zie het icoon van OneDrive rechtsonder op mijn tablet ook niet meer.

Ik weet niet wat er veranderd is. Hoe kan ik dit oplossen?
 
Ben je wel ingelogd bij OneDrive?
 
De app OneDrive kan ook later "handmatig" worden gestart door "onedrive" te typen in zoekveld en <enter> te typen.
 
Heb opnieuw ingelogd,maar zie nog geen verandering.
 
Wat gebeurt er als je zoekt op OneDrive in Windows onderin?
 
Staat hij we tussen de opstart-apps?
 
als ik onderin onedrive typ kom ik op een scherm waar ik onedrive kan openen.Druk ik daarop dan zie ik wel de bestanden afbeeldingen,dokumenten.
Maar ik zie onedrive niet in de verkenner staan.En ook nuet rechtsonder in de taakbalk.
En wat ik het belangrijkste vind ,er word niet gesynchroniseert naar mijn desktop computer en tablet.
 
En het wolkje rechtsonderin in de systray?
 
helaas,dat wolkje zie ik niet op laptop.Wel op mijn desktop computer(maar die gebruik ik bijna nooit,en die heeft de laatste tijd ook niet gesynchroniseert met laptop)
 
Open powershell, en voer dit uit:
Code:
Start-Process "ms-settings:sync"
 
waar kan ik powershell vinden.?Ben helaas niet zo handig al leer ik hier veel.
 
powershell intypen. Niet zo heel lastig.
 
Of in de opdrachtprompt:
Code:
start ms-settings:synchronization
 
Waarom herhaal je jezelf?
 
dan kom ik op accounts windows backup.
daar staat o.a onedrive wordt niet gesynchroniseerd
 
Staat er bij waarom die niet wordt gesynchroniseerd?
Druk eens op Synchronisatie-instellingen beheren?
1711288969985.png
 
Weet niet of dit het juiste topic is
Je had nog recht op het antwoord op deze vraag: nee. Ik zie althans geen enkele door jou gemaakte applicatie waar ik iets van kan leren…. Volgende keer gewoon het Windows forum gebruiken. Of Andere software.
 
Dan heb je de sticky bovenaan niet gelezen… En, nog veel erger, snap je de titel van het forum niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan