Opgelost OneDrive - telkens opnieuw aanmelden

• Onderwerp starter Onderwerp starter EVL
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

EVL

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2024
Dagelijks werk ik met OneDrive. Elke dag opnieuw moet ik mij aanmelden. Hoe kan ik dat vermijden?

Als u herhaaldelijk wordt gevraagd om aangemeld te blijven bij OneDrive, ondanks dat u de optie hebt ingeschakeld om niet om dat apparaat te vragen, zijn er een paar stappen die u kunt nemen om het probleem op te lossen:

1. Controleer browserinstellingen:Cookies: zorg ervoor dat uw browser is ingesteld om cookies van Microsoft en OneDrive toe te staan.Cache: wis de cache en cookies van uw browser.

2. Controleer referentiebeheer:Open referentiebeheer van Windows.Zoek naar opgeslagen referenties met betrekking tot OneDrive.Verwijder alle referenties met betrekking tot OneDrive.Meld u opnieuw aan om te zien of het probleem zich blijft voordoen.

3. Schakel OneDrive uit bij opstarten: u kunt OneDrive uitschakelen om op te starten met Windows, waardoor de aanmeldingsprompt mogelijk wordt geëlimineerd. Hiervoor kunt u Taakbeheer gebruiken om OneDrive uit te schakelen vanaf het tabblad Opstarten

4. Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de OneDrive-applicatie of webinterface gebruikt.

5. Controleer OneDrive-instellingen: controleer de instellingen in uw OneDrive-account nogmaals om ervoor te zorgen dat de optie om aangemeld te blijven is ingeschakeld. Zo doe je dat:

Meld je aan bij je OneDrive-account.Klik op je profielfoto of initialen in de rechterbovenhoek.Selecteer 'Instellingen' in het dropdownmenu. Zorg ervoor dat op het tabblad 'Algemeen' de optie 'Niet meer vragen op dit apparaat' of een vergelijkbare formulering is ingeschakeld.Sla de wijzigingen op en probeer je opnieuw aan te melden om te zien of de prompt blijft verschijnen.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan