OneDrive verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Steeds komt er een scherm van OneDrive waar ik in moet loggen maar ik wil helemaal geen OneDrive.
Ik zie echter ook geen mogelijkheid om dit uit te schakelen of te verwijderen.
Bij opstarten in taakbeheer staat het op uitgeschakeld maar het scherm komt steeds toch te voorschijn.
Als ik zoek op internet kom ik op een pagina van Microsoft en daar staat:

Druk op de Windows-toets+R om het vak Uitvoeren te openen.

Type gpedit.msc en klik op OK.

Maar als ik gpedit.msc typ en op o.k. klik komt er dat dit niet gevonden kan worden.

Dus hoe kom ik er nu vanaf.

Ik hoop op een reactie.

Ik vermoed toch dat je een typefout maakt als je gpedit.msc invoert?
Als je dat namelijk correct invoert (zoals je ook hier kunt lezen : Klik , dan zou het goed moeten komen.)

Onder de 'klik' zit vermoedelijk dezelfde pagina als die jij gevonden hebt?

Kijk anders eens in de map system32 (in Windows). Daar zou het bestand gpedit.msc moeten staan.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Als OneDrive nu uit de softwarelijst in het configuratiescherm verwijderd is, maar het programma wordt nog altijd gestart, download dan OneDrive opnieuw in installeer deze over de huidige versie. Hierdoor worden de installatie- en verwijderingsbestanden bijgewerkt. Als de installatie voltooid is, start dan de computer opnieuw op en probeer daarna weer via de softwarelijst programma’s en onderdelen OneDrive te verwijderen.
Mocht dit niet werken, dan kan je nog proberen om via dit hulpprogramma de installatie-resten van OneDrive te verwijderen. Hoop dat dit oplost.

Ja het was een pagina van microsoft waar hetzelfde verhaal stond, maar bij mij gaat dit niet.
Uitvoeren.jpg
fout.jpg

Ik heb het nu uit kunnen schakelen mbv. deze pagina

Dus voor zover is het nu wel een opgelost want het scherm komt niet meer maar het blijft wel in verkenner staan. Daarom wilde ik het helemaal verwijderen.

Ik had het niet kunnen vinden in de softwarelijst maar bedankt, nu zie ik het staan.
Stom eroverheen gekeken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan