• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Oneindige Competitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

MatthieuP

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2013
Hallo!

Ik heb al even gezocht op dit forum voor een duidelijk antwoord maar kon het niet vinden.

Ik speel regelmatig Fifa 13 met vrienden, en nou zouden wij graag een competitie schema willen. Nou heb ik er wel een gevonden waarbij je twee wedstrijden kan spelen maar wij willen het heel lang bijhouden dus het moet zeg maar ''oneindig'' door kunnen tellen. Ook willen we graag doelsaldo, punten (3 winst, 1 gelijk, 0 verlies p.p.) e.d. bijhouden. We zijn met 4 personen!

Alvast bedankt! :)

Groeten, Matthieu

Nou heb ik er wel een gevonden waarbij je twee wedstrijden kan spelen
Misschien kunnen we dit voor je aanpassen, maar dan hebben we wel dit bestandje nodig.

Okeee ik zal hem even uploaden idd. Ik heb het gedownload van internet, dus heb t niet zelf gemaakt. Hier is de link:
HTML:
http://members.home.nl/t.idema/excel/downloads/demovba3a.zip

Maar ik denk zomaar dat het te ingewikkeld is om aan te passen!

Lijkt me inderdaad niet een juist bestandje om aan te passen want dit is een normale competitie van 18 teams (306 wedstrijden)
Dit is niet zomaar aan te passen naar een 'oneindig' aantal wedstrijden tussen 2 teams.
Je zult opzoek moeten gaan naar een ander bestandje of er zelf een ontwikkelen.
Als je dan problemen tegen komt kun je altijd hier aankloppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan