OneNote 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
460
Heb sinds kort Windows Vista. Daar zit op OneNote 2007. Is dat Windows Mail? Zo ja, is daar ook Outlook bij te zetten?

vr.gr. Toop
 
OneNote is geen Windows Mail !
Windows Mail is gewoon Windows Mail :)

Wil je Outlook dan zal je Office moeten installeren.
Of bedoel jij Outlook Express?
Deze kan niet meer op Vista.
 
Onenote is heel in de verte iets soortgelijks als Adobe pdf. Het is vooral ook makkelijk om webpagina's uit te printen; de affdruk vertoont dan wél precies de juiste dingen, wat bij het normaal printen soms nog wel eens mis kan gaan.
 
OneNote is geen Windows Mail !
Windows Mail is gewoon Windows Mail :)

Wil je Outlook dan zal je Office moeten installeren.
Of bedoel jij Outlook Express?
Deze kan niet meer op Vista.

Dank je Raymond.

Office is geïnstalleerd maar de eenvoudige versie Thuisgebruik en Studenten en daar zit geen Outlook op wel de standaard versie. Outlook is toch Outlookexpress. Ik bedoel de emailversie.

gr.Toop
 
Onenote is heel in de verte iets soortgelijks als Adobe pdf. Het is vooral ook makkelijk om webpagina's uit te printen; de affdruk vertoont dan wél precies de juiste dingen, wat bij het normaal printen soms nog wel eens mis kan gaan.

Dank je pasja,

gr. Toop
 
Onenote is een digitale schrift die het office pakket een aanvulling geeft. Voor de meesten heeft het in het dagelijks leven denk ik geen toegevoegde waarde. Ik heb zelf een tablet pc. Dit is een laptop waar je op het scherm kan schrijven. Dan is dit programma erg nuttig.

Wanneer je spedifieke inhoud van webpagina's of je e-mail wilt bewaren om later te gebruiken of te bewerken, dan kun je ook dit programma gebruiken. Er is dan een knop beschikbaar "Verzenden naar Onenote". Er wordt dan een kopie van de webpagina gemaakt incl. plaatjes, links en rich text. Je e-mail wordt ook volledig gekopieerd in het programma. Je kan het later bewerken.
 
Onenote is een digitale schrift die het office pakket een aanvulling geeft. Voor de meesten heeft het in het dagelijks leven denk ik geen toegevoegde waarde. Ik heb zelf een tablet pc. Dit is een laptop waar je op het scherm kan schrijven. Dan is dit programma erg nuttig.

Wanneer je spedifieke inhoud van webpagina's of je e-mail wilt bewaren om later te gebruiken of te bewerken, dan kun je ook dit programma gebruiken. Er is dan een knop beschikbaar "Verzenden naar Onenote". Er wordt dan een kopie van de webpagina gemaakt incl. plaatjes, links en rich text. Je e-mail wordt ook volledig gekopieerd in het programma. Je kan het later bewerken.

bedankt.

gr. Toop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan