Ongecontroleerde e-mail verzending

Status
Niet open voor verdere reacties.

Awortel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2008
Ik krijg met behoorlijke regelmaat rechts onderin m'n scherm de melding "E-mail bezorging voltooid". Uiteraard zonder dat ik daartoe een opdracht gaf.
Ik gebruik Internet Explorerer versie 6.
Is 't mogelijk om na te gaan welk bericht dan aan wie wordt bezorgd?
Ik krijg in m'n Planet E-mail erg veel spam, en denk dat al die verzendingen daar iets mee te maken hebben.
Dank en groet.

De on-line scan zoals voorgesteld door Kaballes werkt niet, hij wil niet op gang komen, niettemin veel dank voor de reactie. Klopt 't dat het daarmee de bedoeling is om programmaatjes op te sporen die dergelijke e-mails genereren? Dat moet natuurlijk gebeuren, ik ga wel eens op zoek waarmee ik dat in mijn situatie wel kan doen (ad-aware oid?). Daarnaast zou ik ook graag zichtbaar willen hebben welke e-mails 't dan zijn, en daarom was ik benieuwd of ik die zichtbaar zou kunnen krijgen. En meer in 't algemeen vraag ik me af of ik het Internet verkeer van en naar mijn PC op enige manier kan volgen.

Ben bang dat je last hebt van een virus die ongewenst spam verstuurd vanaf jouw computer. Installeer Antivirus software en Anti-spyware en laat je hele computere controleren. Beter is het om je computer opnieuw te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan