ongeduldig

Status
Niet open voor verdere reacties.

govertdekoning

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2003
Berichten
15
gisterenmiddag heb ik mijn helpverzoek geplaatst, vandaag van tijd tot tijd gekeken of een giga-,mega,-jumbo-,enorme-,superior-, nou noem maar op wat voor -member mijn probleem zou willen helpen oplossen. ik zit daar, met het probleem, behoorlijk mee: mijn huisgenoten kijken mij misprijzend aan als er weer dwars door alles heen het computerscherm met een sexboodschap wordt gevuld, alsof ik daar de veroorzaker van ben.

Tot nu toe heb ik geen enkele reactie op mijn helpverzoek ontvangen.

Ik zie dat ik niet de enige ben en dat er rustig zo,n 40 helpverzoeken per dag worden gedaan aan de- ik besef maar al te goed: welwillende en vrijwillege- experts om maar even uit te vogelen hoe de problemen van de vragers kunnen worden opgelost. In dit verband begrijp ook de oproep van de "master" om niet al na een paar uur een vraag "omhoog te kicken" (hoe je dat doet ben ik niet achter gekomen).

Toch wil ik mijn probleem opgelost krijgen. Mijn vraag is of, als je na 24 uur geen antwoord hebt gekregen, dit betekent dat de experts jouw probleem niet kunnen helpen oplossen of (dan wel) dat zij daar nog mee bezig zijn, dit omdat dit probleem ingewikkelder is dan de rest. Dus dat er meer bedenk - en/of uitzoektijd nodig is en daar een rustig moment voor wordt gekozen. In het laatse geval is het wellicht handig dat dit even wordt gemeld en in het eerste geval vind ik het eigenlijk wel zo fair dat dit steeds wordt gemeld: ik heb er naar gekeken, maar ik kan u niet helpen!

Nu hoor ik niks en zie ik met lede ogen aan dat van al die mensen die na mij een verzoek hebben gedaan de een na de ander een reactie krijgt. Ik zie ook dat er lotgenoten zijn: van de ca 80 verzoeken van de afgelopen dagen hebben er 14 geen enkele respons gekregen. Ben ik te ongeduldig?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan