Ongeldige ip?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dominuz

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Hallo,

Ik heb net format c gedaan en windows xp pro opnieuw geinstalleerd. Alles werkt zonder problemen. Nu heb ik msn 7.5 gedownload en probeer in te loggen maar krijg een error. Hierin staat dat MSN geblokkeert wordt door de firewall en dat ik dit moet oplossen door mijn firewall. Nu klik ik in die error op "problemen oplossen" en hij geeft weer dat ik een ongeldig ip-adres heb... Ik klik op "herstellen" en er komt een groen vinkje voor ip-adres. Nu probeer ik opnieuw aan te melden, wat niet lukt... Ik heb dit zo'n 3 maal gedaan en het heeft altijd hetzelfde effect. Wat moet ik precies doen..?

dOminuz

zet de firewall eens af.
je kan trouwens beter een firewall zoals zonelabs gebruiken deze is beter dan die windows erbij levert

Ik heb nu de firewall van Bitdefender 8. Als ik deze open en naar firewall ga, en daar dan "programmabeheer" uitschakel en opnieuw probeer in te loggen heb ik net hetzelfde resultaat. Ook als ik naar extra - opties - verbinding bij msn ga, staat daar dat ik geen verbinding heb met .NET messenger service. . . Hoe zet ik de firewall misschien volledig af?

dOminuz

Ik heb nu tevens bij "status" bij firewall de firewall volledig uitgeschakeld maar ik krijg hetzelfde resultaat...

Wat moet ik doen?
dOminuz

draait je windows firewall meschien nog

is nu je probleem opgelost of ben je er gewoon in geslaagt de firewalls af te krijgen.
Denk eraan zet de firewall van bitdefender wel terug op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan