Ongeldige map

Status
Niet open voor verdere reacties.

1snoepie

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2004
Berichten
98
Als ik een programma wil installeren krijg ik telkens de mededeling:

c:downloads\Limewire-full.exe

De mapnaam is ongeldig



Het is met alle programma's,ik heb ze overgezet naar een andere partitie en naar een externe HD,maar het probleem blijft.
Ik heb dit nooit eerder gehad,hoe kan dit zo ineens gebeuren??

J.K
 
Ik snap niet echt wat nu precies het probleem is en wat je exact hebt gedaan.
Je schrijft dat je alle programma's hebt overgezet naar een andere partitie. Hoé heb je dat dan gedaan?
Wanneer tijdens de installatie krijg je die melding?

Als je bijvoorbeeld een programmaatje als het belasitngaangifte van de belastingdienst download en dan dubbelklikt voor installatie, wat "zegt" de computer dan?
 
Ik krijg dan de mededeling:


M:\Downloads\ib2007-win-setup.exe
De mapnaam is ongeldig



Als ik het zelfde proramma op mijn laptop installeer gaat dat proleemloos.(beide VISTA)


J.K
 
Laatst bewerkt:
Op welke schijf (partitie) staat Windows?

Heb je na het downloaden van de belastingtool de standaard suggestie (map) handmatig veranderd, of wordt door het progje standaard deze map voorgesteld (M:.....)
 
Het gaat standaard naar de download map op de C schijf maar omdat het probleem daar begon heb ik het programma naar de externe schijf gecopieerd en het probleem blijft.
Als ik de externe HD op de laptop aansluit is er geen probleem met installeren.

J.K
 
Da's niet handig. Ik wilde juist weten wát er zou gebeuren als je standaard zou installeren.
 
Ook in de standaard download map krijg ik deze mededeling,alleen de M is dan een C



M:\Downloads\ib2007-win-setup.exe
De mapnaam is ongeldig

Het downloaden en installeren is altijd probleemloos gegaan.


J.K.
 
Nee, laten we het simpel houden.

Ik ben op zoek naar het antwoord op de volgende vraag / vragen :

Wáár staat Windows?
Wáár staat Program Files?
Wát heb je allemaal verplaatst, wélke programma's / mappen?

en de allerbelangrijkste:
als je dat gekopieer / verplaats nu eens achterwege laat en dat gedownloade bestand op C: zet. Dán de installatie uitvoeren en van de standaard suggestie map afblijven, m.a.w. gewoon alles accepteren en doorgaan. Wát gebeurt er dan?
 
Misschien dat ik het niet duidelijk verwoord, maar voordat ik een mogelijke oplossing kan adviseren, moet ik toch echt weten wat de huidige situtatie is en wat deze wás voordat je ging verplaatsen.

Maak anders eens een screendump van je verkenner waarin de map / schijfstructuur zichtbaar is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan