Ongeldige productkey office leerling student docent editie 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

lauwb

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Berichten
33
Hallo mensen,

Enkele dagen geleden heb ik een laptop met windows vista gekocht. Toen ik mijn word bestanden van mijn vorige pc hierop opende kwam er telkens het bericht dat ik de product code in moest voeren van mijn office pakket. Dit heb ik gedaan maar krijg elke keer een foutmelding met het gevolg dat office bijhoud dat ik het maar 25 keer kan openen. Ik heb een legale cd van het office pakket. Kan iemand mij vertellen hoe ik het pakket nu wel kan activeren? Ik heb meerdere malen gecontroleerd of ik wel het goede nummer heb en dat is zo daar ligt het dus niet aan. Of heb ik nu de pech dat dit pakket niet werk op vista?
 
Was het Office pakket met je oude PC meegeleverd?
zoja, dan is het waarschijnlijk een OEM versie, dat betekent dat hij bij de PC hoort en niet op een andere PC zal werken.
Een nieuw officepakket kopen zal de enige mogelijkheid zijn.
Je kan ook OpenOffice proberen, dat lijkt of MS Office maar werkt bijna hetzelfde en kan ook Word documenten openen en opslaan.
 
Als je echt een legale versie hebt moet je gewoon even bellen naar microsoft. Dan geven zij je wel weer een nieuwe code, heb ik ook al een paar keer gehad :thumb:
 
nee het is geen meegeleverde cd. de cd is gewoon gekocht in de winkel. ik had al gekeken op de website van microsoft maar daar stond op dat je iets van 65 euro moest betalen wanneer je telefonisch contact met hen opnam ofzo:S daar heb ik ook niet echt veel zin in...

nog andere opties?
 
Ik heb alles wat er van office op de pc stond eraf gegooid en het opnieuw geinstalleerd en nu werkt het wel. waarschijnlijk ging het dus niet goed omdat er 2007 rn 2003 op stond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan