ongelezen berichten outlook app

hreisch

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2003
Berichten
273
Ik gebruik de de outlook (365) app op een android toestel.
mijn vraag, hoe kan ik net als op de desktop applicate een map ongelezen berichten aanmaken.
zodat alle ongelezen bericht uit de diverse mappen zichtbaar zijn.
 
Dat kan je toch gewoon met de knop <Filteren> regelen? Lijkt mij ook een stuk sneller dan switchen tussen mappen.
 
Je wilt geen map aanmaken, maar je wilt juist filteren.
 
Je wilt geen map aanmaken, maar je wilt juist filteren.
TS kan bést een aparte map willen (maken). Tenzij jij in het hoofd van TS kan kijken, vind ik het een zéér voorbarige conclusie :).
 
TS kan bést een aparte map willen (maken). Tenzij jij in het hoofd van TS kan kijken, vind ik het een zéér voorbarige conclusie :).
Filteren is het enige juiste wat je wilt en hoe IMAP werkt. Als je een aparte map kan aanmaken, dan is het geen fysieke map, maar iets virtueels. En dan moet je app dat ondersteunen. Je wilt dan dat zodra je een mail aanklikt, dat deze meteen verplaatst wordt van map. Een mail heeft gewoon een flag, zoals read/unread.
 
Dat had ik ook als antwoord gegeven. Dus hetzelfde antwoord geven is an sich al niet nodig, lijkt mij. Maar goed, als TS het van twee personen hoort, valt het kwartje wellicht wat beter. TS heeft overigens nog nergens op gereageerd…
 
Bedankt voor jullie hulp.
Maar dit filter werkt enkel over de map inkomend.
En ik zoek een oplossing dat alle ongelezen mail van alle mappen getoond wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan