ongelezen berichten verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ticom

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Berichten
92
Hallo,
Ik heb een klein probleempje met outlook... Het komt erop neer dat hij al mijn emailberichten nog een keer binnen gehaald heeft (incl. een redelijke hoeveelheid spam) en dat dit er iets te veel zijn om allemaal handmatig te verwijderen dus ik vroeg me af of iemand van jullie een manier weet om alle berichten die nog niet gelezen zijn in een keer te verwijderen.

Alvast bedankt,
Timothy de Vries
 
Klik 1x op de eerste mail in een rij die je wilt verwijderen.
Houdt de shift ingedrukt, klik nu op de laatste uit de rij.
Nu kun je de geselecteerde mails verwijderen.
Maak je de prullenbak ook leeg?
 
CTRL + A mechien

Dat is ALLE berichten selecteren, en dat is niet de bedoeling. Ik denk dat je met een uitgebreide zoek-opdracht (=rechtsklikken op Postvak IN, en kiezen voor Zoeken) je wel alle ongelezen berichten moet kunnen vinden. Die gevonden berichten dan met Ctrl-A selecteren, en op Del drukken.

Succes,

Tijs.
 
Het is inderdaad zoals dnties zegt dat ik niet alle berichten wil selecteren, maar alleen alle ongelezen berichten en ik volgensmij nergens de zoekopdracht kan gebruiken om alleen ongelezen emails te selecteren, en alles handmatig afgaan is geen beginnen aan

Timothy de Vries
 
Hmm.. in Outlook Express is dat zoeken naar ongelezen berichten niet mogelijk :(
Ernstige beperking mag ik wel stellen.

Tsja, dan lijkt er niet veel anders op te zitten dan door alle berichten te bladeren, en m.b.v. de Ctrl-toets en de linker muisknop de berichten te selecteren die nog niet gelezen waren.
Zodra klaar met de selectie, op Del drukken.

Heel jammer dat er blijkbaar niet een 'intelligentere methode' beschikbaar is. :(

Tijs.
 
Via "Beeld" > "Huidige weergave" > "Gelezen berichten verbergen" kun je er voor zorgen dat alleen de ongelezen berichten getoond worden. Daarna zijn ze dan makkelijk te verwijderen (OE6).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan