ongelofelijk irritante problemen met mijn beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

tham112

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2013
hallo,
ik heb een laptop... :)
zoiets 2 jaar al. de asus k70in
windows vista home premium met nvidea gforce 120m en
intel core duo 2 erin
antivirus is van norton

er is ooit the overheen gevallen door mijn moeder en we wille probere zo min mogelijk te betalen
totdat we weten of er een oplossing mogelijk is of niet
(en als we moeten betalen moet ik het weer zelf doen)
maar het punt is, mijn laptop freest erg veel eerst alleen bij WoW en nu zelfs bij gta sa en roblox
en dan doe ik dus die recovery cd (altijd als ik hem niet kan gebruike)
het lijkt alsof een bepaalde update dit doet.

ik zou graag willen weten of ik dit probleem kan verhelpen..
oja, ik schrijf dit in veilige modus en die doet het wel uitstekend!

m.v.g. thom

zo snel mogelijk een reactie a.u.b :) en alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
Indien ik het goed begrijp dan kan je gewoon internetten, maar bij spellen crasht de computer? Dat kan van alles zijn:harde schijf te vol, instabiel: how 20% van de harde schijf leeg, en laat een uitgebreide schijfcontrole lopen (deze computer - eigenschappen - alle twee kastjes aanvinken, computer opnieuw opstarten en wachten.

Harde schijf gefragmenteerd: download defraggler en laat hem lopen, een keer met boot defragmentatie aangevinkt.

Laat ccleaner een keer lopen.

Het lijkt alsof je heel lang geen onderhoud hebt gepleegt aam je systeem. En vergeet niet, de laptop is al overjarig met Vista als besturing systeem.

Ne nee hij loopt in het begin bij opstarten vast sinds gister en bij welkom ook verder kom ik niet

Kan je Windows opnieuw installeren en erbij de harde schijf langzaam dus niet snel, formattere? Indien je geen hardwareproblemen hebt dan heb je sneller weer een werkend systeem.

Gebruik een Linux liveCD (b.v. Knoppix of Ubuntu) en kijk of je computer dan wel opstart. Indien van wel dan zit het probleem of in de harde schijf of in de Windows installatie.
Indien van niet dan heb je een hardware probleem met de computer.

Hebbe we niet maar veilige modus doet het wel dus tzou denk ik niet kunne dat t aan windows ligt

En misschien handig om ook te vermelde... Toen ik dit probleem nog niet had had ik een ander probleem... Het beeldscherm ging vaak over in kleurenstrepen enzo... later toen dit over was was het dat me laptop vasthing en toen drukte.ik alt tab delete in zwart scherm en ineens een error en toen moest ik hem weer opnw opstarte en nu dit....

Je kan veel denken, maar waarom denk je dat?

Betekend:download eens een Linux live CD en test of je computer dan goed, maar wel langzaam werkt.

Indien van wel moet je Windows schoon opnieuw installeren.

Wil je dat niet kan ik je niet helpen.

dus gwn even formatteren en dan recovery cd want ja het ligt aan windows... sorry heb al een tijd niet meer op helpmij gezete ...of doe ik het dan helemaal fout?

Laatst bewerkt:
oke jongens uiteindelijk maar gewoon een nieuwe laptop gekocht :) toch bedankt voor de hulp! slotje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan