Ongevraagd een afspraak in mijn Google agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo,

Hoe werkt dit ......situatie, mijn zoon doet mee aan een moestuin project bij ons in de straat. Hij heeft gisteren overleg gehad en daarvan heb ik per mail een samenvatting gehad en een aantal mails waarin de datums staan waarop gezamenlijk gewerkt worden. Deze afspraken zijn verschenen in mijn Google agenda zonder dat ik daarvoor iets gedaan heb en eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet.
Iemand een idee hoe dit gaat en kan ? Belangrijker nog, hoe kan ik dit voorkomen ? Lijkt me stug dat iedereen zo maar afspraken in mijn agenda kan zetten.


Dank,

T
 
Je kunt meestal agenda's of "andere agenda's" uitzetten links in je balk. Je bent uitgenodigd door iemand en daardoor komt dat in je agenda te staan..
 
Hallo Terrarabo. Het blijft leuk he. Heb je soms iets gedeeld/uitgenodigd en dat je het zelf niet meer weet, al kan ik me dat haast niet voorstellen. :p.

Wellicht vind je hier iets van terug. Klik

Zichtbaarheid, zichtbaarheid opties o.i.d.
 
Laatst bewerkt:
Als de email verstuurt is als een uitnodiging komt het volgens mij automatisch in je agenda. Pas wanneer je de uitnodiging accepteert wordt het definitief. Wanneer je declined (afwijst) zal de uitnodiging uit je agenda verwijderd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan